Muita, joilta iso O kadonnut?
Eli sekundaarinen orgasmihäiriö. Mitä oli taustalla, korjaantuiko tilanne ja millä tavoin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Orgasmivammaiset naiset. Voi luoja...
Tunnevammaiset ihmiset. Voi luoja.
Itse en ole saanut orgasmia kohta kahteen vuoteen kiitos erään masennuslääkkeen (en muista enää nimeä) jota käytin vaivaiset 2 kk. Sen jälkeen en ole päässyt lähellekkään orgasmia. Vtuttaako? Kyllä, aika rankasti. Oli muutenkin huonoin masennuslääke mitä olen kokeillut.
Uuden kumppanin kanssa on ollut vaikeuksia saada. Ei ole kadonnut kokonaan, mutta harvinaiseksi on mennyt. Harmittaa, koska suhde on muuten loistava.
Katosi täysin n. 40 vuotiaana ja seksi ei ole sen kummemmin enää kiinnostanut. Erokin tuli ja en etsi uutta miestä enää vain riesaksi.
N. 50v.
Minulta hävisi yhden masennuslääkkeen käytön seurauksena. Onneksi tilanne korjautui, kun lopetin lääkkeen.
Mun näppikseltä iso O löytyy edelleen.
Juu, älkää kajotko mielialalääkkeisiin ja tiettyihin kipulääkkeisiin. Ne vie halut ja kyvyt.
Sain uudelta miesystävältä herpeksen alapäähän n. 34 vuotiaana, ja katosi kiihottuminen ja tunto täysin. Luin jostain, että virus kiinnittyy selkärankaan ja "halvaannuttaa" alapään. Siitä asti ollut kaikki yhtä tyhjän kanssa. Enpä olisi aiemmin uskonut, että näin voin käydä.
Nyt olen jo yli 50 vuotias ja seksi on vain muisto.
Läskistymisen myötä tunto heikentyi myös sieltä, samoin muuten koko kroppa meni jotenkin tunnottomaksi. Nyt paranemaan päin kun laardia sulanut. Ja oli kyse noin 15 kg:n ylipainosta vain, mutta vaikutus selkeä. Mitään lääkityksiä ei tähän liittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sain uudelta miesystävältä herpeksen alapäähän n. 34 vuotiaana, ja katosi kiihottuminen ja tunto täysin. Luin jostain, että virus kiinnittyy selkärankaan ja "halvaannuttaa" alapään. Siitä asti ollut kaikki yhtä tyhjän kanssa. Enpä olisi aiemmin uskonut, että näin voin käydä.
Nyt olen jo yli 50 vuotias ja seksi on vain muisto.
Rakastellaan silti.
Iisakki 66
Opioidit voittaa orgasmin. Opioidit antaa pitkän onnellisuuden. Nyt 14 v opioideja. Jokainen valitkoon.
Yksi masennuslääke teki mahdottomaksi. Samoin yksi verenpainelääke. Lääkityksen lopettamisen jälkeen palasi.
Orgasmivammaiset naiset. Voi luoja...