Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viemärit tukossa jatkuvasti!!!!

Vierailija
01.05.2020 |

En kaada esim. riiseja viemäriin.
Tiskatessani otan mahdolliset ruokajäämät käsin pois altaista ennen veden laskemista pois.

Olen nyt viikon aikana avannut keittiön ja kylpyhuoneen lavuaarit kaksi kertaa tymäkällä viemärinavausaineella (rakeilla, joita kiinteistöhuollossa työskentelevä ystäväni antoi).

Vesi meni alas kuten pitääkin kahden päivän ajan käsittelystä.

Pari päivää ja kaikki lilluu ja menee alas, kun jaksaa.

Joku tai useampi yläkerroksissa ilmeisesti kaataa kaiken p---n viemäriin.
En muuta selitystä keksi.

Luulisi, että näinä kumihanska-aikoina porukalla olisi kumihanskoja, jos ruuantähteiden onginta tiskialtaasta on niin kovin v-maista... :/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä yläkerran viemäreillä ole mitään tekemistä sun viemärisi kanssa. Avaa se vesilukko ja puhdista. Siihen mitkään litkut auta.

Vierailija
2/10 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. En ymmärrä mikä vaivaa. Olen avannut 2 kertaa keittiön lavuaarin viikon aikana ja ei vedä yhtään. Viereinen allas vetää ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avannut vesilukon. Ei siellä mitään ole.

Ei siis auta.

ap

Vierailija
4/10 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen avannut vesilukon. Ei siellä mitään ole.

Ei siis auta.

ap

Sama täällä. Ei auta.

Vierailija
5/10 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemäreiden puhdistus (vesilukko) kuuluu nykyään yhtiölle, älä pura itse.

Vierailija
6/10 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku isompi tukos jossain kauempana, johon et itse pääse käsiksi.

Ilmoita huoltoon tai isännöitsijälle.

Vierailija
7/10 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yläkerran möhnä menee ihan samaan pystylinjaan ja voi aivan hyvin vaikuttaa se, mitä yläkerrassa viemäriin kaadetaan. Ne linjat on aina lähellä vesipisteitä. Luultavasti jossain siinä on tukos. Voi vaatia avaamisen. Tässä on se ongelma, että tukos voi joku päivä tulla niin pahana, että kakat tulee kaivoista yli ja lattialle alimmissa kerroksissa. Onko teillä vessa tai kylppäri keittiön vieressä? Silloin pystylinjakin on samassa ja tällöin joku päivä voi liejut tulla lattiakaivosta sisälle. On myös mahdollista, että kaato on liian loiva tai siinä on liian jyrkkä mutka/viisto on jätetty tekemättä, joten möhnä jää matkalle.

Vierailija
8/10 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se yläkerran möhnä menee ihan samaan pystylinjaan ja voi aivan hyvin vaikuttaa se, mitä yläkerrassa viemäriin kaadetaan. Ne linjat on aina lähellä vesipisteitä. Luultavasti jossain siinä on tukos. Voi vaatia avaamisen. Tässä on se ongelma, että tukos voi joku päivä tulla niin pahana, että kakat tulee kaivoista yli ja lattialle alimmissa kerroksissa. Onko teillä vessa tai kylppäri keittiön vieressä? Silloin pystylinjakin on samassa ja tällöin joku päivä voi liejut tulla lattiakaivosta sisälle. On myös mahdollista, että kaato on liian loiva tai siinä on liian jyrkkä mutka/viisto on jätetty tekemättä, joten möhnä jää matkalle.

Niin ja isännöitsijälle ilmoitus, sillä tarttee ammattilaisen avaamaan sen viemärin. Itsellä sellainen kokemus, että oltiin molemmat työmatkalla, kun yläkerran viemärit oli menneet tukkoon. Luojan kiitos soittivat ja ilmoittivat, että on hyvä ehkä katsoa meidänkin viemärit ja aihetta kyllä oli. Siellä oli tukos juuri siinä pystylinjassa.

Vierailija
9/10 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun viemäriputkesssa tukos. Mitä lie moskaa. Kutsu viemärin aukaisija paikalle. Jos tukos olisi runkoviemärissä, niin yläkertalaisten vedet tulis sun hajulukoista ulos. Vois olla tavaraa paljon vessan lattialla.

Vierailija
10/10 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan pudottanu isomman jöötin pönttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme