Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut hyvähiuksisetkin naiset leikkaavat hiukset lyhyiksi?

Vierailija
29.04.2020 |

Esim. näyttelijä Maria Ylipää. Hänellä on kiharat ja paksut tummat hiukset jotka olisi tosi kauniit ja naiselliset pitkinä. Mikä saa naisen haluamaan mieshiukset, jos vaihtoehtona on kauniit ja naiselliset hiukset? Ja jos joku nainen nyt vetää herneen nenään, niin voi itse miettiä pitääkö miehillä pitkistä hiuksista enemmän kuin lyhyistä...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lyhyt malli naisillakin voi olla upea, kun on paksu ja kiiltävä tukka. Maria Ylipään tapauksessa taitaa olla syynä karhea ja itsepäinen hiuslaatu, joka on pitkänä erityisen työläs.

Vierailija
2/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaikka vaihtelunhalu? Kyllästyminen pitkien hiusten kuivaamiseen? Halu helppohoitoisuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää lyhyistä. Suurimmalle osalle ihmisiä toisen sukupuolen mielipide ei merkitse mitään.

Vierailija
4/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän miehillä enemmän pitkistä hiuksista. En tiedä miten se liittyy asiaan? Ei ole mitään mies- ja naishiuksia. Lyhyet hiukset nyt vain sattuvat olemaan helppohoitoisemmat.

Vierailija
5/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ihastu ihmisiin hiusten pituuden perusteella, enkä halua kenenkään pitävän minussa sitä tärkeänä ominaisuutena.

Vierailija
6/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ihastu ihmisiin hiusten pituuden perusteella, enkä halua kenenkään pitävän minussa sitä tärkeänä ominaisuutena.

No joo, entäs pituuden? Käytännössä verrattavissa oleva asia, jos sukupuolet vaihdetaan?

Vierailija
7/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 puol pitkillä hiuksilla. Korkeintaan 7 lyhyillä. Varmaan ihan toimiva ehkäisymenetelmä...

M

Vierailija
8/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi. Minä pidän kaljuista miehistä, lyhythiuksisista miehistä ja pitkähiuksisista miehistä. Saa olla parta, viikset tai olla olematta.

Ne on ihan muut asiat jotka ratkaisee. Jos kemia ei toimi niin ihan sama minkä pituinen tukka tyypillä on, ja sama toisin päin.

Vierailija
9/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut hyvähiuksiset miehet vetää kaljun?

Vierailija
10/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee vähän ikää niin moni nainen kokee, että pitkä ja roikkuva tukka vanhentaa. Ja kaikilla yleensä hiukset ohentuu iän myötä ja luihuletti ei näytä hyvältä.

Vierailija
11/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi. Minä pidän kaljuista miehistä, lyhythiuksisista miehistä ja pitkähiuksisista miehistä. Saa olla parta, viikset tai olla olematta.

Ne on ihan muut asiat jotka ratkaisee. Jos kemia ei toimi niin ihan sama minkä pituinen tukka tyypillä on, ja sama toisin päin.

Aloittajan vertaus miesten lyhyiin hiuksiin on todella huono. Täysin eri asia. 

Vierailija
12/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Ylipää näyttää upealta lyhyissä hiuksissaan. Persoonallinen ja kaunis. Näyttäisi tylsältä, jos hänellä olisi tavanomaiset pitkät hiukset.

Vierailija
13/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulee vähän ikää niin moni nainen kokee, että pitkä ja roikkuva tukka vanhentaa. Ja kaikilla yleensä hiukset ohentuu iän myötä ja luihuletti ei näytä hyvältä.

No lyhyt tukka vanhentaa vielä enemmän. Googlaa vaikka Maria Ylipää tai Tanja Karpela. Yhdellä kampaajareissulla 10-15 vuotta ikää lisää.

Vierailija
14/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä pitäisin kyllä hiukset lyhyenä jos vaan voisin, mutta on niin paksut ja kihartuvat, että muistuttaa linnunpesää lyhyenä. Mun mielestä lyhyet tukat on aivan ihania.

Vierailija
15/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän miehillä enemmän pitkistä hiuksista. En tiedä miten se liittyy asiaan? Ei ole mitään mies- ja naishiuksia. Lyhyet hiukset nyt vain sattuvat olemaan helppohoitoisemmat.

Millä lailla naisen lyhyet hiukset ovat helppohoitoisemmat kuin pitkät?

Mä reissaan säännöllisesti neljän eri lyhythiuksisen kaverini kanssa, ja jokaisella heistä menee enemmän aikaa hiusten kanssa säätämiseen kuin minulla pitkähiuksisella. Myös kampaajalla käyvät useammin. Missä kohtaa se helppohoitoisuus näkyy?

Vierailija
16/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla naisen lyhyet hiukset ovat helppohoitoisemmat kuin pitkät?

Mä reissaan säännöllisesti neljän eri lyhythiuksisen kaverini kanssa, ja jokaisella heistä menee enemmän aikaa hiusten kanssa säätämiseen kuin minulla pitkähiuksisella. Myös kampaajalla käyvät useammin. Missä kohtaa se helppohoitoisuus näkyy?

Kun mulla oli pitkät ja paksut hiukset, niiden kuivumiseen meni pari tuntia. Hiustenkuivaajalla ei voi jatkuvasti käristää pitkää tukkaa koska siitä se menee siitä huonoon kuntoon, kuivuu ja tulee kaksihaaraisia. Nykyään mun helppo polkkatukka on pesty ja kuivattu noin 20 minuutissa.

Vierailija
17/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9 puol pitkillä hiuksilla. Korkeintaan 7 lyhyillä. Varmaan ihan toimiva ehkäisymenetelmä...

M

Kyllä miehet on pinnallisia ja tunteella käyviä.

Vierailija
18/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshiukset? Ootte te omituisia vekkuleita.

Vierailija
19/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu ihmisestä ja kokonaisuudesta!

Vierailija
20/20 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12v alkaa jo tuskastua pitkään tukkaan, se on aina takussa, tiellä, vetskarin välissä, aamiasmuroissa jne. Mä luulen että se on alle 20v lyhyttukkainen 😄

Itse tykkään lyhestä/polkasta helppouden vuoksi. Miehellä pitkä on ihan jees, mutta niin on siististi leikattu lyhytkin. Naisia en katso sillä silmällä, että mulla olisi mielipidettä niiden tukasta.