Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tykkää narsisteista?

Vierailija
29.04.2020 |

Elämä olisi aika tylsää ilman heitä ilman näitä elämämme moottoreita.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaatikot. Empaatikko ja narsisti vetää toisiaan puoleensa.

Vierailija
2/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentävät apinat, saavat tarkoituksen elämälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauviksella pyörii vaan kolmenlaisia ketjuja ja ne ovat; Narsistit, kotona ja se kuinka ällöttäviä tatuoidut ihmiset ovat.. Keksikää jotain uutta!!!

Vierailija
4/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vauviksella pyörii vaan kolmenlaisia ketjuja ja ne ovat; Narsistit, kotona ja se kuinka ällöttäviä tatuoidut ihmiset ovat.. Keksikää jotain uutta!!!

Korona****

Vierailija
5/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan kun olen sellaisen nainut.

Vierailija
6/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit naiset.

Vierailija
7/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä kaikki miehet ovat narsisteja. Jopa nekin jotka sitä eivät ole. M27

Vierailija
8/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
9/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen melko narsistisen ihmisen ystävä ja apuri. Hän on kylän kovanaama, meriitit väkívaltaisissa välienselvittelyissä ovat hänellä kehuttavat. Minua hän kohtelee todella hyvin, suorastaan hemmottelee, joten tietenkin tykkään hänestä. Kaikista hänen teoistaan (kaikki hänen tekonsa eivät ole edes laillisia) tai sanomisistaan muille en minäkään pidä, mutta en voi alkaa ihan helposti moralisoimaankaan häntä tai saattaisin joutua itse tulilinjalle.

Tiedän kyllä, että minut luokitellaan jonkin sortin hännystelijäksi ja lakeijan jäseneksi, mutta selvästikin minun ystävällinen ja luotettava olemus miellyttää häntä.

Ja ei hänkään ole edes yleensä mikään itsekäs paskíainen, kun on oppinut elämään hyvin pitkälti sosiaalisten normien mukaisesti, mutta aina välillä sitä narsismia kuohuu tietyissä tilanteissa esiin.

M-1985

Vierailija
10/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kivoja ikkunalaudalla, harmi vaan kun kestävät vain pari, kolme viikkoa.

Vierailija
11/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Niinhän monet narsistinaiset kuvittelevat itsestään, että ovat suuriakin empaatikkoja ja hengellisiä ja syvällsiiä jne jne, vaikka tosiasiassa ovat vain ulkoistaneen oman kusipäisyytensä miespuoliselle taisteluparilleen. Ihan empiirinen havainto.

Vierailija
12/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen empaattinen, enkä todellakaan pidä narsisteista! Empaattinen ei ole yhtä kuin idiootti. Kyllä empaattinenkin ihminen tietää, kenen seura on myrkkyä.

Vierailija
13/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkihan niistä aluksi tykkää. Mutta kukaan ei tykkää kunhan paljastavat itsensä..

Vierailija
14/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean narsistin lähipiirissä hänestä ei juurikaan pidetä, rakastaa kyllä voi vaikka ei pitäisikään.

Puolitutut taas usein pitävät narsistista (tietämättään), sillä heille narsisti näyttäytyy usein hurmaavana, supliikkinia ja itsevarmana.

Ps. Sanon oikea narsisti, koska nykyään esim. jokainen eksä tunnutaan leimattavan narsistiksi, mikä ei yleensä kerro ihmisestä totuutta.

Vierailija
15/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että narsistista voi tykätä toinen narsisti. Meillä töissä on narsistisia piirteitä omaava johtaja, jonka kaikki kolme luottohenkilöä ovat narsisteja. Tässä tapauksessa narsistit hyötyvät toisistaan ja pönkittävät toistensa valtaa ja itsetuntoa. Ja tietysti kiusaavat ja nöyryyttävät muita.

Vierailija
16/16 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkunnossa olevia moottoreita ja elämä olisi parempaa toimivilla moottoreilla ja narsku siitä tylsää tekee ja ilman olisi paljon mielenkiintoisempaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän