Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalandon huijauksen uhri, olenko ainoa?

Vierailija
28.04.2020 |

Olin tässä odottanut kuukauden ajan kokoani erääseen tuotteeseen. Vihdoin sain s-postia että kokoni on saatavilla. No tilasin sitten tuotteen siinä koossa ja odotin kaksi viikkoa. Päätin laittaa viestiä, että missä viipyy, koska tilasin samalla kengät ja ne tulivat viikossa. No sitten sieltä joku älykääpiö laittaa että tilaus on peruttu, koska koko on loppunut. Olisivat voineet vaikka ilmoittaa. Tämä pistää vihaksi. Onko zalando huijannut muita??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa oli huijausta?

Vierailija
2/5 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitetään että koko löytyy ja sitten kun tekee tilauksen ja maksaa niin kahden viikon päästä ilmoitetaan että sitä ei ole. Maksettu vielä etukäteen ja pitää kysyä rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä täysin sama tilanne ollut, takin kanssa

Vierailija
4/5 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta tuntuu kans huijatulta

Vierailija
5/5 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tilasin kalliin hameen hyvästä alennuksesta (-50%) ja maksuvaihtoehdoiksi annettiin vaan ennakkolasku, eli kun olen maksanut laskun tuote lähetetään minulle. Maksoin laskun ja eräpäivän jälkeen minulle tuli viesti, että tilaus on peruttu kun en ole maksanut laskua. Ja totta kai hame oli poistunut alennustuotteista juuri kun tilaukseni peruttiin. Zalandon vastaus asiaan oli vaan "voi että, harmi juttu".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi