Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tavanneet alle 70v sukulaisianne viime viikkoina

Vierailija
28.04.2020 |

Joka paikassa puhutaan isovanhempien tapaamisen kieltämisestä. Suuri osa isovanhemmista on esim. 45-50 -vuotiaita. Oletteko nyt viime aikoina tavanneet omien pienten lastenne isovanhempia (omia vanhempianne/appivanhempianne) tai muita sukulaisia? Jos ette, milloin aiotte tavata?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tavattu isovanhempia. Meidän alueella ei ole yhtään todettuja tartuntoja. Missään muualla ei käydä.

Vierailija
2/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole tavanneet. Harmittaa kyllä ja on ikävä, mutta en halua riskeerata. Jos jompikumpi heistä sitten sairastuisi, niin en voisi olla ajattelematta, että olisinko ollut jotenkin osallinen, jos olen vaikka oireeton tartuttaja...

En tiedä milloin tavataan seuraavan kerran. Olen ajatellut, että ainakin vielä pari viikkoa tai kuukaudrn pidän etäisyyttä, varsinkin kun luulen, että tartuntaluvut nyt vapun takia tulevat parin viikon sisällä pomppamaan ja kunnolla. En haluaisi itse sairastua tai että läheisiäni sairastuisi ainakaan siihen sumaan. 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen poikani on ainut jota olen tavannut. Moni sukulainen sairastaa jotain perussairautta, joten emme ole tavanneet siksi.

Vierailija
4/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tavattu kuuskymppisten mummon ja papan kanssa. Oltiin pääsiäinen yhdessä samoin nyt vappuna mennää mummolaan grillailemaan ja saunomaan. Olen tavannut naapureita ja ystäviä lähes kuin ennenkin.

Vierailija
5/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tavattu pihalla.

Vierailija
6/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia, meidän vanhemmat on about kuusikymppisiä. Ei olla tavattu. Suurin syy tähän on se, että meillä ei ole autoa ja molempien vanhemmat asuvat toisilla paikkakunnilla. Heidän luokse pitäisi siis matkustaa julkisilla ja sitä ei olla nyt haluttu tehdä. Toinen pointti on eri paikkakuntien ja henkilöiden väliset koronariskierot. Miehen vanhemmat tekevät hyvinkin ihmiskontaktipitoista työtä, tosin heidän alue on tällä hetkellä melko rauhallisessa koronatilanteessa, mutta tuon työn takia mietityttää. Omat vanhemmat taas eivät juuri kotoa poistu, isä riskiryhmää jossain määrin, ja asuvat erittäin vähäkoronaisella alueella. Heidän suhteen menee niinpäin, että kun työn takia liikun itse ihmisten ilmoilla niin koen itseni jotenkin liian biohasardiksi käymään heillä.

Vierailija
7/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tavattu ja toinen lapsista on tälläkin hetkellä mummon ja papan kanssa mökillä.

Vierailija
8/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole tavanneet. Harmittaa kyllä ja on ikävä, mutta en halua riskeerata. Jos jompikumpi heistä sitten sairastuisi, niin en voisi olla ajattelematta, että olisinko ollut jotenkin osallinen, jos olen vaikka oireeton tartuttaja...

En tiedä milloin tavataan seuraavan kerran. Olen ajatellut, että ainakin vielä pari viikkoa tai kuukaudrn pidän etäisyyttä, varsinkin kun luulen, että tartuntaluvut nyt vapun takia tulevat parin viikon sisällä pomppamaan ja kunnolla. En haluaisi itse sairastua tai että läheisiäni sairastuisi ainakaan siihen sumaan. 😕

Miksi alapeukut? 🤔

2

Vierailija
9/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut omia vanhempia tai puolison vanhempia VUOSIIN. Korona ei siis muuta mitään. Ovat surkeita vanhempia ja paskoja isovanhempia, vika on siis siellä päässä. Mä kyllä haluaisin hyvät isovanhemmat lapsilleni.

Vierailija
10/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi