Onko teidän mielestänne hyväksyttyä käydä ostamassa uudet juoksukengät tänä aikana?
Omat lenkkarini alkavat jo lahota, mutta eivät vielä ole täysin käyttökelvottomat. Tekisi mieli hankkia uudet, enkä halua tilata niitä netistä, jotta saan varmasti oikean istuvuuden. En halua ostaa samoja, mitkä minulla nyt ovat, koska en usko niiden olevan jaloilleni parhaat mahdolliset. Tiedän, etten kuolisi, vaikken ostaisikaan uusia kenkiä juuri nyt, ja sen takia olenkin hieman vastahakoinen urheiluliikkeeseen menemisen suhteen.
Kommentit (37)
Mene kauppaan ostamaan. Ei täällä mitään karanteenia ole.
Ei. Kevät tulee. Juokse paljain jaloin.
Jos tarvitset av-palstaa tälläisen pohdiskelun tueksi, niin suosittelen pysymään kotona.
Miksi ei olisi? Mikä nyt on niin ihmeellistä, ettei voisi käydä?
Suotavaa suorastaan. Urheiluliikkeissä vähän asiakkaita.
Kävisin kyllä jos tarvitsisin. Varmaan se myyjä osaa neuvoa vähän kauempaa. Juoksukenkiä on paha ostaa netistä, tuttukin malli saattaa muuttua kaudesta toiseen ihan erilaiseksi.
Miten ihmeessä minä olen hengissä kun käyn kaupassa 3 kertaa viikossa, lenkillä päivittäin, kuntosalilla, rautakaupassa ja sekatavara liikkeissä ja puutarhaliikkeissä. Tämä on mysteeri.
ei,vain se iida tai aada saa mennä kauppaan koska hän tarttee leivänpaahtimen ja remontoi..
Vierailija kirjoitti:
Suotavaa suorastaan. Urheiluliikkeissä vähän asiakkaita.
Täällä kuulemma XXL.n piha oli tässä joku päivä ollut aivan täysi autoja (puhuttiin eilen erään ihmisen kanssa korona-ajan vaikutuksesta ihmisten liikkumiseen)
Kenkien ostaminen on tosiaan netin kautta hankalaa. Juoksuharrastus ei tietysti ole välttämätön, mutta pitäisin kyllä perusteltuna että ihmisen olisi hyvä omistaa yhdet lenkkarit. Joten uusien lenkkarien osto hajonneiden tilalle menisi pakollisten asioiden kategoriaan. Sen sijaan jos kuuluu niihin ihmisiin joilla on kaapit täynnä kenkiä eri tilanteisiin, ei uusien kenkien ostaminen ole välttämättömän asian hoitamista vaan enemmän harrastus.
Totta kai. Muutenhan kivijalat menevät kaikki kiinni.
Mä alan todella kyllästyä tähän palstaan ja näihin älyvapaisiin " onko mielestänne hyväksyttyä" tehdä niin, näin tai noin. Kuinka saamarin avutonta ja aivotonta porukkaa tänne oikein kirjoittaa? Tehkää v*ttu mitä teette ja lopettakaa toi typerä kysely ☹
Ostin kyllä uudet lenkkarit just äsken. Ja kalatossut. Koska miksei.
Veikkaan että myyjät ajavat sinut liikkeestä pois
Vierailija kirjoitti:
Mä alan todella kyllästyä tähän palstaan ja näihin älyvapaisiin " onko mielestänne hyväksyttyä" tehdä niin, näin tai noin. Kuinka saamarin avutonta ja aivotonta porukkaa tänne oikein kirjoittaa? Tehkää v*ttu mitä teette ja lopettakaa toi typerä kysely ☹
Nää on näitä aivopestyjä lampaita.
Kyllä minä olen tehnyt tarpeellisia ostoksia tänä aikanakin. Mitään "kierrellään huvin vuoksi kauppoja" -ostosreissuja ei olla tehty.