Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän mielestänne hyväksyttyä käydä ostamassa uudet juoksukengät tänä aikana?

Vierailija
28.04.2020 |

Omat lenkkarini alkavat jo lahota, mutta eivät vielä ole täysin käyttökelvottomat. Tekisi mieli hankkia uudet, enkä halua tilata niitä netistä, jotta saan varmasti oikean istuvuuden. En halua ostaa samoja, mitkä minulla nyt ovat, koska en usko niiden olevan jaloilleni parhaat mahdolliset. Tiedän, etten kuolisi, vaikken ostaisikaan uusia kenkiä juuri nyt, ja sen takia olenkin hieman vastahakoinen urheiluliikkeeseen menemisen suhteen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen tehnyt tarpeellisia ostoksia tänä aikanakin. Mitään "kierrellään huvin vuoksi kauppoja" -ostosreissuja ei olla tehty.

Vierailija
2/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kauppaan ostamaan. Ei täällä mitään karanteenia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kevät tulee. Juokse paljain jaloin.

Vierailija
4/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyväksyttyä hengittää?

Vierailija
5/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
6/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset av-palstaa tälläisen pohdiskelun tueksi, niin suosittelen pysymään kotona.

Vierailija
7/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi? Mikä nyt on niin ihmeellistä, ettei voisi käydä?

Vierailija
8/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotavaa suorastaan. Urheiluliikkeissä vähän asiakkaita.

Vierailija
9/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kyllä jos tarvitsisin. Varmaan se myyjä osaa neuvoa vähän kauempaa. Juoksukenkiä on paha ostaa netistä, tuttukin malli saattaa muuttua kaudesta toiseen ihan erilaiseksi.

Vierailija
10/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä minä olen hengissä kun käyn kaupassa 3 kertaa viikossa, lenkillä päivittäin, kuntosalilla, rautakaupassa ja sekatavara liikkeissä ja  puutarhaliikkeissä. Tämä on mysteeri.

Vierailija
11/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei,vain se iida tai aada saa mennä kauppaan koska hän tarttee leivänpaahtimen ja remontoi..

Vierailija
12/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mennä.

Vierailija
13/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suotavaa suorastaan. Urheiluliikkeissä vähän asiakkaita.

Täällä kuulemma XXL.n piha oli tässä joku päivä ollut aivan täysi autoja (puhuttiin eilen erään ihmisen kanssa korona-ajan vaikutuksesta ihmisten liikkumiseen)

Vierailija
14/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkien ostaminen on tosiaan netin kautta hankalaa. Juoksuharrastus ei tietysti ole välttämätön, mutta pitäisin kyllä perusteltuna että ihmisen olisi hyvä omistaa yhdet lenkkarit. Joten uusien lenkkarien osto hajonneiden tilalle menisi pakollisten asioiden kategoriaan. Sen sijaan jos kuuluu niihin ihmisiin joilla on kaapit täynnä kenkiä eri tilanteisiin, ei uusien kenkien ostaminen ole välttämättömän asian hoitamista vaan enemmän harrastus.

Vierailija
15/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Muutenhan kivijalat menevät kaikki kiinni.

Vierailija
16/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan todella kyllästyä tähän palstaan ja näihin älyvapaisiin " onko mielestänne hyväksyttyä" tehdä niin, näin tai noin. Kuinka saamarin avutonta ja aivotonta porukkaa tänne oikein kirjoittaa? Tehkää v*ttu mitä teette ja lopettakaa toi typerä kysely ☹

Vierailija
17/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kyllä uudet lenkkarit just äsken. Ja kalatossut. Koska miksei.

Vierailija
18/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeelliset ostokset saa tehdä.

Vierailija
19/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että myyjät ajavat sinut liikkeestä pois

Vierailija
20/37 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan todella kyllästyä tähän palstaan ja näihin älyvapaisiin " onko mielestänne hyväksyttyä" tehdä niin, näin tai noin. Kuinka saamarin avutonta ja aivotonta porukkaa tänne oikein kirjoittaa? Tehkää v*ttu mitä teette ja lopettakaa toi typerä kysely ☹

Nää on näitä aivopestyjä lampaita.