Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ihastuttava, rakastuttava ja haluttava

Vierailija
28.04.2020 |

Millainen nainen herättää ihastuksen, halut ja johon rakastuu.

Nainen A, Meikkaa runsaasti ja käyttää peilin edessä paljon aikaa. Kaupungilla kulkiessa katsoo joka ikkunasta miltä näyttää. Jos hänelle hymyilee, hän miettii hymyilikö hän minulle. Treffeillä häntä pitää kuulustella saadakseen jotain tietoa hänestä. Ensimmäinen yö yhdessä, hän ei ole oma-alotteinen ja ei voi tietää mitä hän haluaa vai haluaako mitään. Hän miettii kokoajan, haluaako mies häntä vai ei. Miltä näytän jne. Tämmöinen nainen on totaalinen turn off, ei herätä tunteita.

Neiti B, herää aamulla tukka pörrösenä ja katsoo peiliin. Hymyilee. Harjaa hiuksensa, pesee hampaansa, vetäisee kevyen meikin kasvoihin ja ei kun menoksi. Huolehtii itsestään mutta ei tee itsestään numeroa. Juttelee reippaasti ja on kiinnostunut sinusta. On itsevarma ja tietää mitä haluaa. Ei mieti miltä näyttää, vaan keskittyy muihin asioihin. Ensimmäinen ilta ja yö yhdessä. Pesee meikit pois naamasta, hyppää syliin ja alkaa pussailla. Ei mieti itseään vaan näyttää mitä haluaa ja keskittyy siihen. Nauttii joka hetkestä, on oma-aloitteinen ja rento. Ai että, tämä nainen sytyttää joka tavalla!

Neiti C. Hänellä on siisti koti, kenties koira ja hän on ns. tavallinen naapurin tyttö, ujo sellainen. Vastaa asiallisesti kun kysytään, muutoin seuraa sivusta hymyillen. Pukeutuu mukavasti ja tyttömäisesti. Hänen kanssaan on mukava olla, mutta hänestä ei ota selvää. Häntä on vaikea tuntea. Treffeillä hän tykkää käydä esim. elokuvissa. Ensimmäinen ilta ja yö. Hänellä on kaunis yöasu ja hän om varsin kaunis ilmestys. Hän ei oma-alotteisesti tee mitään, mutta vastaa kun häntä suutelee. Hän nauttii, mutta hänestä ei ota selvää, onko hän läsnä vai ei. Tämä nainen on, mielenkiintoinen ja haastava. Saattaa olla tai voi olla olematta. Tietyllä tapaa tähän ihastuu helposti, mieshän kaipaa haasteita. Tikittävä aikapommi positiivisella tavalla, tai sitten ei.

Neiti D. Uraa tekevä sporttinen nainen. Kaunis ilmestys ja huoliteltu. Päivärutiinit on just eikä melkein. Hymyilet hänelle, hän kävelee ohi keskittyen johonkin muuhun kuin ympärillä oleviin ihmisiin. Ei tee itse aloitetta treffien suhteen, mutta on otettu jos kutsut hänet syömään. Syötte hienosti ravintolassa ja keskustelette urasuunnitelmista, harrastuksista jne. Treffit ei pääty suudelmaan. Ensimmäinen ilta ja yö yhdessä. Juotte lasin viiniä asiallisesti pukeutuneina. Ei oikein tiedä, miten päästä fyysisesti lähemmäksi. Lopulta pääset lähelle ja muiskautat pienen suukon. Hämmentävä tunne. Pidemmälle ei olla menossa ihan hetkeen. Sitten kun mennään, mies vie ja nainen vikisee, jos mies on hyvä viemään. Tässä kohtaa ei vielä oma-alotteisuutta löydy. Vaatii lisää tutustumista. Tästä saa hyvän status vaimon, joka odottaa myös statusta kumppanilta. Ehkä vähän tylsää, mutta jos oikein kemiat napsahtaa, hyvääkin voi seurata. Mitä?

Neiti E. Rokki soi ja korkkarit kattoon.... ei kun siis kopisee. Tästä likasta ei räväkkyyttä puutu. Pukeutuu tyylilleen uskollisesti ja saattaa löytyä jokunen tatska. Tämä likka vaatii sulta rokkia, poppi ei käy. Treffit on keikalla, jossa otetaan muutakin kuin vettä. Mutta ei liikaa. Itseasiassa aika hyvää seuraa. Juttu lentää ja välillä suudellaan kiihkeästi pusikossa. Ensimmäinen ilta ja yö. Hän tarttuu rinnuksista ja heittää sängylle. Tämä likka vie ja mies vikisee. Nyt ei kysytä mitä sinä haluat vaan näytetään mitä minä haluan. Ei hullumpaa. Mitäköhän tämän kanssa elämä pidemmän päälle toisi tullessaan. Tämä likka koukuttaa!

Annan ääneni naiselle B.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon että F jossa voi olla kaikkia noita piirteitä tai ei mitään noista, joka on itsensä eikä mitä joku muu haluaa hänen olevan, ei siis lokeroi itseään johonkin vain täyttääkseen mahdollisimman monen mieltymykset. Ei kysele tyhmiä kuten ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap siis kuvittelee olevansa itse tuo B.

Vierailija
4/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on liikaa vapaa-aikaa, kuka kirjoittaa tällaisia oikeasti?

Vierailija
5/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oma yksilönsä, eikä kukaan siis sovi yhteenkään neitikirjaimeen.

Joko ihastuu kokonaisuuteen tai sitten ei.

Vierailija
6/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava kirjoitus :) Ymmärrän täysin tämän pointin ja kirjoituksen perimmäisen tarkoituksen tai paremminkin ajatuksen. Päivän paras!

t. Toimittaja N28

Vierailija
7/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kirjoitus.

-Neiti C 52v

Vierailija
8/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on liikaa vapaa-aikaa, kuka kirjoittaa tällaisia oikeasti?

Mulla ei riitä vapaa-aika edes tuon lukemiseen.

Vierailija
9/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava kirjoitus :) Ymmärrän täysin tämän pointin ja kirjoituksen perimmäisen tarkoituksen tai paremminkin ajatuksen. Päivän paras!

t. Toimittaja N28

Ap siellä komppaamassa omaa avaustaan?

Vierailija
10/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Toimittaja N28

Kerrotko sitten meille tyhmemmillekin mikä se on?

Vierailija
11/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mikä tämän pointti oli? Itse olen ihan kokonainen ihminen enkä mikään noista "tyypeistä". Tuskinpa kukaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi