Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syitä haluttomuutesi taustalla?

Vierailija
27.04.2020 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ylipaino, liikkumattomuus, kaljan juonti ja paskaruuan syönti. Oma ylipaino ja itseinho.

Vierailija
2/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen kiinnostuksen puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sovinismi.

Vierailija
4/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nusta on omituisempaa miksi jotkut ovat lisääntymiselintensä vietävissä.

Vierailija
5/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kyllästyttää. Sinänsä pidän läheisyydestä, ja joskus harvoin tunnen oloni halukkaaksikin, mutta yleisesti hyvin harvoin on sellainen olo, että todella tekisi mieli.

Seksi on muuttunut kovin itseään toistavaksi myös monessa mielessä, aina ne samat jutut, jotka joo toimii, mutta tylsää pidemmän päälle. Joskus tulee kokeiltua jotain eksoottisempia paikkoja, muutamasta perusasennosta poikkeavia juttuja, leluja jne mutta oikeastaan niillä taas se on enemmän sähellystä ja hakemista, ei nautinnollista. Kaippa se treenaamalla paranisi, mutta ei taas ole intoa siihenkään.

Vierailija
6/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi haluta miestä joka haukkuu ja komentelee jatkuvasti?

Vierailija
7/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut eivät kohtaa

Vierailija
8/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkitys, lihavuus, laiskuus, masennus.

Vierailija
9/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä sattuu eikä liukkari auta.

n29

Vierailija
10/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa orgasmia, pahoja juttuja tulee mieleen miehestä.

Vierailija
11/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut seksuaaliterapeutti M. Kihlströmin podcasteja. Olen aivan hämilläni siitä seksikeskeisyyden tunnusta, mikä hänestä välittyy. Jos ei saanut kolmeen päivään seksiä tuli ärtyisäksi ja epäili miestään pettämisestä jne. Hyvin itsekeskeisen oloinen ihminen.

Vierailija
12/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lihonut muodottomaksi, ällöttäväksi palloksi.

Vierailija
13/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilkeä ja uhkailee aina pettämisellä jos ei seksiä ole tietty määrä viikossa. Miten voi haluta??!!!?????

Vierailija
14/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen huono potenssi. Vaikea siinä on innostua.

Vierailija
15/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies ghostannut ekan panon jälkeen, +30 kg painon nousu, masennus, lääkkeiden aiheuttama haluttomuus, lääkkeiden takia menetetty orgasmi, ei miestä, isot häppärit

Vierailija
16/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tunteita muita kohtaan.

Vierailija
17/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli ilkeä, eikä pitänyt kosketuksesta. Ainoa fyysinen läheisyys oli seksin aikana. En koskaan ehtinyt saada orgasmia. Lopputulos oli, etten käytännössä halunnut seksiä kuin harvoin. Nykyinen mies osoittaa jatkuvasti että olen hänen silmissään haluttava nainen. Hän kehuu minua ja meillä on muutakin läheisyyttä kuin seksi. Hänen kanssaan saan mahtavia orgasmeja. Joo, ei tule mieleenkään kieltäytyä seksistä.

Vierailija
18/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli ilkeä, eikä pitänyt kosketuksesta. Ainoa fyysinen läheisyys oli seksin aikana. En koskaan ehtinyt saada orgasmia. Lopputulos oli, etten käytännössä halunnut seksiä kuin harvoin. Nykyinen mies osoittaa jatkuvasti että olen hänen silmissään haluttava nainen. Hän kehuu minua ja meillä on muutakin läheisyyttä kuin seksi. Hänen kanssaan saan mahtavia orgasmeja. Joo, ei tule mieleenkään kieltäytyä seksistä.

Siinäpä se. Miehen vaihto auttaa haluttomuuteen. Minäkin olen löytänyt aarteen, jota haluan ja joka haluaa minua. Tykätään myös samoista asioista.

Vierailija
19/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulo siitä, ettei tämän parempaa seksiä ole olemassa.

Vierailija
20/40 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen penis on pienentynyt. Se ei ole koskaan ollut iso, utta nyt kalu on mahtuu puristettujen sormien väliin, ja terska pilkottaa sormien ulkopuolella. Lyhyt, liian lyhyt. Kasvaa pituutta juuri ennen laukeamista n. 2 cm. Tylsää tehdä aina 'se' yhdessä asennossa, jossa saan orkun omia lihaksiani käyttäen. Monissa asennoissa miehen penis ei tunnu tai se ei edes yltä sisään.

Mies saa todella nopeasti. 5-15 työntöä.

Ärsyttää sanat 'nyt mä tulen'. Sanon useasti

'huomaan kyllä, ei tarvitse sanoa'.

Saan orkun masturboimalla, ja voin tehdä sen milloin minun tekee mieli.

Seksiä on joko ennen nukkumaan menoa tai aamulla. Juuri silloin ei välttämättä tee mieli.

Esileikin aikana mies tökkii sillä pienellä lyhyellä kalullaan ja matkii yhdyntäliikettä. Muistelen kaiholla exän isoa tekemässä samaa. Iso kalu tökkimässä vatsaan, kun sormet sisällä ja mies imee rintoja tuntuu mahtavalta. Lyhyt kalu tekemässä samaa ärsyttää. Olen sanonut etten pidä siitä tökkimisestä.

Haaveilen lähetyssaarnaajasta ja saada isoa kalua sisääni. Totuus miehen muna hädin tuskin tuntuu tuossa asennossa ja hän tulee muutamalla työnnöllä.

Miehellä tulehdus hampaissa, ja ei myönnä sitä. Suu löyhkää metrin päähän. Olen sanot, että varaa ajan hampaiden puhdistukseen. Ei käy, suuvettä ostetaan.

Sinänsä ok, mies panostaa esileikkeihin ja saan lähes joka kera yhdynnässä. Tosin tuosta omasta orkustani kiitän omia lihaksiani.

Ja niille jotka ihmettelee miksi olen miehen kanssa. Mieluummin olen yli 45-vuotiaana parisuhteessa kuin etsimässä yhden illan suhteita. Orgasmiongelmaa ei ole, joten kyllähän tämä paremman puutteessa menettelee.

Ja haaveissani ja unissani voin saada sitä isoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän