Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuo huono äiti ei jaksa tehdä mitään?

Andymccoys
27.04.2020 |

Ei käy töissä ja juo skumppaa. mun äiti kävi töissä ja teki ruoat ja siivosi ja kasvatti 3 lasta ja harrasti liikuntaa. isäkin kävi töissä mut kotona luki vain kirjoja eikä osaa keittää yhtään ruokaa. #Huono äiti

#Aiemmin tänään kysyttiin pitäisikö koulut avata jo ennen kesää, ja tähän aiheeseen liittyy erään äidin kirjoitus:
"Jos väsyttää niin paljon, että ajatuskin tiskikoneen tyhjentämisestä JA täyttämisestä on liikaa? Jos ajatuskin siitä, että pitäisi päättää, mitä tehdään ruuaksi, on liikaa? Ruuan voisin tehdä, mutta kun ensin pitäisi päättää, mikä se ruoka on. Jos viikon jälkeen on niin väsynyt, että lapset katsovat videota viisi tuntia, koska äiti nukkuu (ei yhteen putkeen, mutta päivän aikana)? Jos vain itkettää?"

Kyselyyn pääsee muuten täältä https://bit.ly/3azgSpz

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valtio maksaa ryyppäämisen

Vierailija
2/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketä äitiä tarkoitat, mutta voit varmaan itse kysyä häneltä, voisitko jotenkin auttaa häntä jaksamaan paremmin? Noin vahvat väsymysoireet kielivät minusta joko masennuksesta tai ihan jostain fyysisestä sairaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen elinkeinonsa. Kehuskella huonolla jaksamisella ja arjen hallintataidoilla. Nuo seikat kaiketi tekevät hänestä ns huonon äidin. Tarkemmin ajateltuna kyse taitaa kuitenkin olla yleisesti ottaen huonosta ihmisestä.

Vierailija
4/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on huono äiti.

Vierailija
5/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketä äitiä tarkoitat, mutta voit varmaan itse kysyä häneltä, voisitko jotenkin auttaa häntä jaksamaan paremmin? Noin vahvat väsymysoireet kielivät minusta joko masennuksesta tai ihan jostain fyysisestä sairaudesta.

Eipä mitään vaikka et ihan ymmärtänyt mitä / ketä tällä tarkoitettiin, vastaus hymyilytti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän