Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus alkanut hyvin. Pitäiskö vappuna repsahtaa herkuttelemaan oikein kunnolla

Vierailija
26.04.2020 |

Paino noussut melkein 5kg syksystä. Kolme viikkoa sitten aloitin pudottamaan tuota ylimääräistä ja on sitä pudonnutkin reilu pari kiloa. Tekisi mieli tehdä vappuna vaikka jotain ihanaa rasvaista ja kermaista pastaa ja leipoa jotain hyvää. Kamalaa miten sitä on liha heikko😆

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paino pudonnut 14,5 kg vuoden alusta ja kyllä mä välillä pidän mättöpäivän.

M53

Vierailija
2/8 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paino pudonnut 14,5 kg vuoden alusta ja kyllä mä välillä pidän mättöpäivän.

M53

Niin, kyllä kai sitä joskus voi. Tosin talven aikana tuli herkuteltua niin että tuli ihan tavaksi, hirvittää että jää taas päälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mättää, laihtuminen on osa tervettä elämäntapaa ja siihen kuuluu tiedostaminen. Itse olen huomannut pitäväni enemmän terveistä asioista, koska pidemmän päälle oloni on paljon parempi.

Vierailija
4/8 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää välillä herkutteluhetkiä kunhan katsoo että se ei pitkity. Kun itse pääsin irti sokerikoukusta huomasin että jos syö edes kaksi päivää peräkkäin makeaa, sokerinhimo palaa. Nykyään kun herkuttelen, syön vain sen yhden päivän ajan herkkua ja heti takaisin ruotuun.

Vierailija
5/8 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää välillä herkutteluhetkiä kunhan katsoo että se ei pitkity. Kun itse pääsin irti sokerikoukusta huomasin että jos syö edes kaksi päivää peräkkäin makeaa, sokerinhimo palaa. Nykyään kun herkuttelen, syön vain sen yhden päivän ajan herkkua ja heti takaisin ruotuun.

Pitänee tehdä sellaiset ruuat ja leipomukset ettei jää seuraavalle päivälle tähteitä.

Vierailija
6/8 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa repsahtamista, vaan hallittu herkutteluhetki. Pieni annos pastaa äläkä leivo mitään viiden litran pullataikinaa, vaan jotain ihan pientä.

Vierailija
7/8 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa repsahtamista, vaan hallittu herkutteluhetki. Pieni annos pastaa äläkä leivo mitään viiden litran pullataikinaa, vaan jotain ihan pientä.

Juustokakun meinasin...😅

Vierailija
8/8 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosi saattaa hetkeksi nousta kertyneen nesteen vuoksi mutta sen saa kyllä pois, herkuttele rauhassa. Jotta lihoisi 2 kiloa rasvaa sinun täytyisi syödä 14000 kcal, siihen määrään tarvitsee paljon enemmän kuin vähän pastaa ja juustokakkua. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän