Voiko yli 40vuotias nainen löytää enää uuden suhteen?
Jos eka oli pitkä suhde ja väärä henkilö. Lapsia kaksi jotka tod.näk. tulee yhteishuoltajuus.
Kommentit (18)
Ei, on tullut aika hommata iso kasa kissoja.
No voi mutta ei kannata kiirehtiä uuteen suhteeseen. Minä oon eronnu 9kk sitten ja oon nauttinu täysillä sinkkuelämästä. Harmittaa että kesän kaikki suunnitelmat meni pilalle, tuntuu että kesä ois ollu sinkulle otollisinta aikaa luoda uusia suhteita.
Kukkein nuoruus on jo mennyttä. Mitä sitä ny enää asiaa miettimään. Tupa täyteen kissoja.
Joku pitää oikeasti irseään noin heikossa arvossa. Siitä seuraa, että jos jonkun löytää, ottaa mitä tahansa ja tulee huonosti kohdelluksi.
Kenenkään ei varmaan ole helpompaa löytää uutta suhdetta halutessaan. Itse en tosin enää halua miestä riesoikseni. En edes jaksa laskea, kuinka monet pakit olen antanut.
Voi löytää. Varoisin suhdetta paljon itseä nuorempaan kuitenkin, koska ne eivät yleensä kestä. 50 v jälkeen on vaikeampaa löytää mutta sitten ei ehkä enää haluakaan suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Joku pitää oikeasti irseään noin heikossa arvossa. Siitä seuraa, että jos jonkun löytää, ottaa mitä tahansa ja tulee huonosti kohdelluksi.
Just se eka suhde oli tälläinen, meinaatko että menen taas samaan ansaan?
Ap
Itsestään huoltapitävä nainen löytää aina seuraa, jos viitsii asian eteen vähän vaivaa nähdä. Moni tosin mielummin jää kotiin odottelemaan.
Puumaile sinäkin...se on virkistävää ;)
Kaikki normaalipainoiset 40+ kaverini ovat erottuaan löytäneet uuden aika nopeastikin.
Ylipainoiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hei, minulle kävi niin. Tuo uusi mies oli juuri sellainen, joka osasi puhua! Hän sai tuntemaan itseni hyväksi ja haluttavaksi jne. Mutta paljastuikin sitten valehtelevaksi petturiksi. Meniin häneen ennen sitä rakastumaan, joten jättäminen oli vaikeaa.
Nyt tunnustelen varovasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki normaalipainoiset 40+ kaverini ovat erottuaan löytäneet uuden aika nopeastikin.
Ylipainoiset ei.
Miksi alapeukku? On totta. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No totta hitossa menet, ainakin jos aloitus oli tosissaan tehty.
Voi, jos olet mukava tyyppi.
Moni meidän ikäinen on samassa tilanteessa.
Itse löysin mieheni Tinderistä. Ensimmäinen, joka laittoi heti viestiä, että haluaisi nähdä uudestaan. Ikinä ei painostanut seksiin, vaan odotti kuukausia. Ei muuteta yhteen ennen kuin lapset ovat isoja. Siihen menee vielä 10 vuotta, mutta se on ok.
Ei tietenkään. Maailmanhistoriassa ei tiedetä sen koskaan onnistuneen.