Oletko miettinyt uskon asioita korona-aikana?
Monelle palaavat mieleen Jumala ja uskon asiat näinä ahdistavina aikoina, joiden uskotaan olevan jo lopun aikoja. Oletko sinä lukenut Raamattua ja miettinyt uskon asioita? Minne päädyt sitten kun tämä maallinen elämä päättyy.
Kommentit (9)
Ei tarvitse ajatella. Kun ei usko niin ei usko. Turha olematonta pohtia.
Olen miettinyt. Katsoin taas jumalanpalveluksen suorana netistä.
Katson kyllä joskus tavallisiakin 26aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt. Katsoin taas jumalanpalveluksen suorana netistä.
Katson kyllä joskus tavallisiakin 26aikoina.
Millainen on suhtautumisesi uskon asioihin muuten? Luetko Raamattua, rukoiletko? Uskotko, että Jeesus sovitti syntisi?
Raamattua lukemalla minusta tuli ateisti. Sen verran ihana kirja se on.
Jumalan auttavaa kättä ei ole näkynyt sen enempää nyt kuin Mustan surman aikaan eikä tule näkymään seuraavan pandemian aikaan, koska Jumalaa ei ole. Autetaan mieluummin toinen toisiamme, me universumin asukkaat jotka olemme oikeasti olemassa.
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Olen mutta jo monta vuotta miettinyt, en kuitenkaan ole tullut uskoon
En ole ajatellut koskaan uskon asioita enempiä, joten ne eivät jo palata mieleen. Joskus minulta on kysytty sitä, miten menetin lapsenuskoni. Minulla ei ollut koskaan lapsenuskoa, joten en ole sitä menettänyt.
Jsjsjs kirjoitti:
Olen mutta jo monta vuotta miettinyt, en kuitenkaan ole tullut uskoon
Miltä sinusta tuntuu? Koetko, ettet vain pysty uskomaan, vaikka haluaisitkin? Oletko rukoillut, lukenut Raamattua?
Tiedän, että joskus on todella vaikeaa uskoa. Oma uskonpolkuni on todella kivinen, joka päivä. Luota vain Jumalaan, hän on laittanut kaiken valmiiksi. Sinun osasi on vain uskoa se.
En ole ajatellut. Koronaan auttaa vain tiede, ei uskonto.
Muuten teen jo hinduna kaiken mahdollisen että seuraava elämäni tulee olemaan hyvä.
Suosittelen myös sinua kääntymään Hinduksi.