Voisiko olla ollut koronaa jo 2019 alkuvuonna?
Helmikuussa 2019 oli meidän perheessä kaikilla tosi kova kuume, kurkkukipu ja oltiin tosi heikkoina. Mulla oli silloin ripuliakin ja pyörryin vessaankin. Ehdin huutaa miehen apuun ja se sai musta pidettyä kiinni, etten kaatunut.
Voisiko olla ollut koronaa jo silloin? Nythän on epäilty, että olisi ollut jo loppuvuodesta 2019, mutta mitä jos olikin jo alkuvuodesta? Nythän ne epäilee, että kesäksi heikkenisi ja jos aurinko jotenkin "tappaa" sen? Jos tää, mitä meillä nyt on, onkin jo toista tai kolmatta aaltoa oikeasti?
Meillä töissä hirveästi käy päivittäin ulkomaalaisia ja isoja aasialais- & muita ryhmiä. Jos jotain olisi liikkeellä, niin varmaan aika varmasti sen bongaan, kun töissä olen "kaikkien kanssa tekemisissä".
Kommentit (10)
No tuskinpa. Kyllä noita muita viruksia on ihan riittämiin.
Mulla oli silloin erittäin sitkeä yskä/flunssa ja luulin kuolevani siihen kun henkeä ahdisti niin hitosti. Kesti kk ja välillä olin tosi huonossa hapessa. Kortisonia meni tablettina ja inhaloitavassa muodossakin. Koskaan ei ole ollut tuollaista virusta mikä silloin oli. Edes keuhkojen bakteeritulehduksissa ei ole ollut tuollaista oloa.
Koronaa on ollut maailmansivu. Vuosittain tilastoidaan koronatapauksia. Tämä on nyt vain se mediaseksikäs korona ja sitä ei ollut ennen viime vuoden syksyä.
Kyllä se varmasti oli jo vuonna 2014, ei se mikään tavallinen influenssa ollut minkä silloin sairastin. Espanjantautikin oli varmasti todellisuudessa COVID-19.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmasti oli jo vuonna 2014, ei se mikään tavallinen influenssa ollut minkä silloin sairastin. Espanjantautikin oli varmasti todellisuudessa COVID-19.
Espanjantauti oli lintuinfluenssaa.
Luulen, että itsellä oli covid jo 1998. Sain sen Ozzy Osbournen keikalla.
Jos ne tutkijat nyt on sitä mieltä, että sitä oli viime vuoden lopusta, niin kaipa he kohta löytävät, että sitä oli jo paljon aiemmin.
Nyt hiljaa ettei kiinalaiset ala syyttää teidän perhettä koronan alkulähteenä.
Tiede on tutkinut asiaa ja kykenee todistamaan että korona on alkanut Wuhanissa marraskuussa 2019.
Te ette tokikaan voi ymmärtää, miten tämän voi tietää.
Jatkakaa höpinöitänne.
Samaa olen epäillyt, että onko sitä ollut jo luultua aiemmin.