Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko aina viimeisen päälle laittautuneet kun harrastatte seksiä?

Vierailija
25.04.2020 |

Sinä että mies? Vai oletteko valmiiksi likaisia sukka toisessa jalassa ja pyjama päällä? Onko mielikuvani muiden seksihetkistä liian kiiltokuvamainen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten milloinkin, välillä tällättynä ja välillä naturellina.

Vierailija
2/12 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei pukeuduta, me pannaan.

harrastamme seksiä vain aamuin ja illoin. pukeutumisen osalta tämä tarkoittaa, että molemmilla on riisuttavina vain villasukat ja sitten sukupuolesta riippuen joko pyjamahousut tahi yöpaita ja mahdollisesti pikkarit. noiden pikkarien käyttö ja esiintyvyys on mulle täydellinen mysteeri; välillä ne on, välillä ei, ja vain kokeilemalla selviää ovatko ne kulloinkin päällä vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tälläydytään, usemmiten ei. Esim. tänään päädyttiin harrastamaan seksiä tosi epäseksikkäät työvaatteet päällä mökillä kesken remonttihommien kun piti ottaa pieni lepotauko. Mikäpä olisi kiihottavampaa kuin aikaansaava mies! :-)

Vierailija
4/12 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tälläydytään, usemmiten ei. Esim. tänään päädyttiin harrastamaan seksiä tosi epäseksikkäät työvaatteet päällä mökillä kesken remonttihommien kun piti ottaa pieni lepotauko. Mikäpä olisi kiihottavampaa kuin aikaansaava mies! :-)

Tyyli kullakin! Meillä ollaan aina laittauduttu ja hetki on tarkkaan harkittu ja on kaukana rahvaanomaisuudesta.

Vierailija
5/12 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sattuu olemaan laittautunut mutta en koskaan seksiä varten laittaudu. Joskus sitä ihan ihmettelee että mies silti syttyy vaikka usein näyttää ihan variksenpelättimeltä. Varsinkin näin korona aikana kun paljon viettää aikaa vaan kotona.

Mutta tota pyjama juttua olen usein miettinyt että ehkä pitäis alkaa käyttämään jotain vähän seksikkäämpiä yöasuja, ehkä tuntisikin olonsa seksikkääksi.

Vierailija
6/12 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta sitten toisaalta lähdenme usein viettämään esim. hotelliviikonloppua tai iltaa, jolloin tarkoitus on nimenomaan harrastaa seksiä, ja silloin tietenkin laittautuminen ja pukeutuminen, esim. seksikkäät alusvaatteet ovat itsestäänselvyys.

Vierailija
7/12 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä milloin mitenkin. Välillä on paitaa/mekkoa päällä, housut puoli kintussa tai yks sukka jalassa 😃 Eipä tuo ole menoa eikä meininkiä haitannut. Melkein parhaimpia kertoja on ne kerrat kun ei olla pynttäydytty.

Vierailija
8/12 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt sattuu olemaan laittautunut mutta en koskaan seksiä varten laittaudu. Joskus sitä ihan ihmettelee että mies silti syttyy vaikka usein näyttää ihan variksenpelättimeltä. Varsinkin näin korona aikana kun paljon viettää aikaa vaan kotona.

Mutta tota pyjama juttua olen usein miettinyt että ehkä pitäis alkaa käyttämään jotain vähän seksikkäämpiä yöasuja, ehkä tuntisikin olonsa seksikkääksi.

Vaikka miehet kiihottuvatkin naisia enemmän visuaalisesti, silti se oma rakas saattaa kiihottaa minkänäköisenä tahansa. Ei meillä ole koskaan laittauduttu seksiä varten eikä ole seksiasuja jne. Alasti iho vasten ihoa on parasta!

Vierailija
9/12 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat meikit saa miehen kuumaksi. Sellaisissa en lähtisi ulos, mutta välillä on kiva olla todella haluttavan näköinen.

Vierailija
10/12 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ollaan alasti pimeässä tai jossain arkivaatteissa. Toisinaan on kiva meikata seksiä varten. Se on usein parempi toteuttaa silloin kun lapset ovat poissa, niin ei tarvitse selitellä miksi ”äidillä on huulipunaa nukkuessakin”. 😂

Vierailija
11/12 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pari, joka asuu eri kaupungeissa. Joten, kun tiedän miehen tulevan, käyn suihkussa, pesen hampaat, meikkaan ja parfymoin. Sitten pukeudun erivärisiin stay-uppeihin, pitsialusvaatteisiin ja minihameiseen asuun. Ja kun olen paljon lyhyempi, vähintään 10 cm sävy-sävyyn korkkarit jalkaan. Kun mies tulee, hänkin käy suihkussa, pesee hampaat, laittaa minun valitsemaani partavettä ja pistää lannevaatteen alle jotkut seksikkäät pikkupöksyt. Tästä se jatkuu kiihkeänä, sillä esivalmistelut saavat minut jo miltei kostumaan kun vatsanpohjassa alkaa se tuttu kihelmöinti. Minä satsaan yhteiseen hetkeen, jotta se ei jäisi viimeiseksi. Mieskin satsaa minuun kukilla, suklaalla, hajuvesillä jne ja muistaa aina huolehtia minun o:stani, jotta takaa uudelleentapaamisen.

Saa nähdä, milloin se kuvaamanne arki alkaa, toivottavasti ei koskaan.

Vierailija
12/12 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ollaan ihan verkkarilinjalla ja välillä laittaudutaan. Laitan joskus esim. nahkahousut ja korkkarit illalla ja mies on sulaa vahaa :) Toisinaan myös pukeudumme tarkoituksella kinkyihin asuihin seksiä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän