Mies uhkailee jatkuvasti jättämisellä ja pettämisel
Kommentit (19)
Miksi olet jäänyt tuollaiseen suhteeseen? Mitä sinä saat siitä irti? Oletko masokisti?
Anna sen mennä. Elämäsi laatu paranee, kun pääset moisesta idiootista. Muutos aina pelottaa, mutta edessä voi olla parempaa.
Tosi outoa ja pelottavaa käytöstä. Muuta äkkiä pois hänen poisollessaan. Turvakodit on auki korona-aikaankin, menet sinne jos ei ole muuta paikkaa. Itse lähtisin salaa, mistä sitä tietää mitä tollanen uhkailija tekee jos alat vastustaa sitä.
Lähde pois, ansaitset olla onnellinen ja turvassa.
No ei mies ainakaan rakasta. Jätä sinä se niin loppuu uhkailu.
Jättämisellä uhkailijat pitää itse jättää, niin ne jää aseettomiksi.
Olet ihan hiljaa, hommaat oman kämpän kaikessa hiljaisuudessa, nostat kytkintä ihan vaivihkaa. Asshole solved.
Vierailija kirjoitti:
Anna sen mennä. Elämäsi laatu paranee, kun pääset moisesta idiootista. Muutos aina pelottaa, mutta edessä voi olla parempaa.
Entä jos ei ole parempaa edessä
No mutta, jos se jättää ensin, niin sittenhän se ei voi enää pettää.
Minkä vuoksi hän uhkailee? Ja ihan kesken pihan haravoinnin? Teillä läheisyyttä ja seksiä? Et pihtaa ja vastaat toisen halaukseen jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin on parempi kuin tuollaisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on henkistä väkivaltaa ja kiristystä.
Nyt keräät itsesi, sanot sille miehelle että senkun petät ja jätät mutta lopeta uhkailu.
Tai sanot itse seuraavalla kerralla kun alkaa uhkailu, että lähdet.
Miksi sitä seuraavaa kertaa pitää alkaa odottelemaan, kun se voi olla niin kohtalokasta?
No käske pettää, jos mieli tekee, mutta kerro, ettei sen jälkeen ole asiaa sinun luoksesi. Ottaa sitten sen johon kullinsa haluaa lykätä, että et tarvi mihinkään miestä joka ei halua olla sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy uskaltaa tehdä tilaa uusille hyville asiolle elämässäsi hankkiutumalla ensin eroon niistä huonoista. Alkuun varmasti tuntuukin pelottavalta etenkin jos ei ole ystäviä ja perhettä tukemassa, mutta aivan varmasti sopeudut muutokseen ajan myötä ja tuolloin mietit, että miksi et lähtenyt jo paljon aikaisemmin.
Tuo on henkistä väkivaltaa ja kiristystä.
Nyt keräät itsesi, sanot sille miehelle että senkun petät ja jätät mutta lopeta uhkailu.
Tai sanot itse seuraavalla kerralla kun alkaa uhkailu, että lähdet.