Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mököttää

Vierailija
25.04.2020 |

Loukkaantui kovasti, kun viikolla pyysin että katsoisi tv:tä kuulokkeilla, että saan tehtyä keskittymistä vaativaa etätyötä. Tänäänkin sitten mielenosoituksellisesti piti kuulokkeita koko ajan, joten minäkään en kuullut tv:stä mitään. Kun hän selasi tv:n ohjelmatarjontaa, erehdyin sen verran esittämään omaa toivetta, että tulisiko vaikka Yle Areenalta jotain mielenkiintoista. Taas loukkaantui lisää, iski kaukosäätimen eteeni ja ryhtyi tuijottamaan puhumattomana ikkunasta ulos. Kapulan herran valta on ehdoton, eikä sitä saa asettaa kyseenalaiseksi esittämällä omia toivomuksia. Niinpä, pienet ovat murheet, mutta ihmetyttää vaan moinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää saada päättää tv:stä, vaikka olisit sen itse omilla rahoillasi teille yhteiseksi ostanut! Ihme nainen!!

Vierailija
2/11 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas lapsellista touhua. Kasvakaa aikuisiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noita lapsimiehiä.

Vierailija
4/11 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä yhtään ihmettele, jos mies loukkaantuu. Huono vaimo!

Vierailija
5/11 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen lapsellinen mies :D Minä ottaisin sellaisen asenteen, että puhun ja kommunikoin itse asiallisesti ja olisin kuin aina ennenkin, ja ohittaisin hyttysen ininänä tuollaisen temppuilun. Ei se kovin pitkään jaksa kolmevuotiasta leikkiä kun siitä ei palkitse huomioimalla mitenkään. Ota se kaukosäädin käteen jos tarjotaan, nosta jalat sohvapöydälle ja ala tyytyväisenä katsella sitä töllöä. Katselkoon itse ikkunasta jos haluaa, ei kiinnostaisi mua.

Jos asiallisesti osaa puhua ja haluaa jutella mikä mieltä painaa ja miksi pitää esittää jotain leikkejä, niin tietysti siitä sitten yhteisymmärryksessä jutellaan. Mykkäkouluille voi nauraa räkäisesti päin ja jalkaa polkevaa ukkoa katsoa hymyillen pää kallellaan ja esittää pahoittelut tämän hallitsemattoman tunneryöpyn ja siitä johtuvan pahan olon vuoksi.

Vierailija
6/11 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska vaimo joka haukkuu miestään paskapalstalla, ansaitseekin mykkäkoulua. 

Vierailija
7/11 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttäminen on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
8/11 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläs ottaa tämä koronatilanne voimille ehkä enemmän kuin sinulla. Koittakaa muistaa olla toisillenne läsnä.

Vierailija
9/11 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa harvinaisen lapsellinen mies :D Minä ottaisin sellaisen asenteen, että puhun ja kommunikoin itse asiallisesti ja olisin kuin aina ennenkin, ja ohittaisin hyttysen ininänä tuollaisen temppuilun. Ei se kovin pitkään jaksa kolmevuotiasta leikkiä kun siitä ei palkitse huomioimalla mitenkään. Ota se kaukosäädin käteen jos tarjotaan, nosta jalat sohvapöydälle ja ala tyytyväisenä katsella sitä töllöä. Katselkoon itse ikkunasta jos haluaa, ei kiinnostaisi mua.

Jos asiallisesti osaa puhua ja haluaa jutella mikä mieltä painaa ja miksi pitää esittää jotain leikkejä, niin tietysti siitä sitten yhteisymmärryksessä jutellaan. Mykkäkouluille voi nauraa räkäisesti päin ja jalkaa polkevaa ukkoa katsoa hymyillen pää kallellaan ja esittää pahoittelut tämän hallitsemattoman tunneryöpyn ja siitä johtuvan pahan olon vuoksi.

Ilmankos tollasella paskamahalla ei miestä olekaan

Vierailija
10/11 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mököttäminen on henkistä väkivaltaa.

Nalkuttaminen vielä enemmän.

Miksi puhua kenellekään paskapäälle? 

Vierailija
11/11 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä akka mököttää vit*u 24/7 niin pientä asiaa ei ole olemassakaan ettei voisi alkaa mököttämään, tekisi taas mieli heittää hiuksista vit*uun koko äm - mä.

Siitä on varmaan kivaa tuollainen ettei ole kuulevinaankaan mitään jos sanoo jotain, jos vastaa niin vit*umaiseen sävyyn jotain narahtaa vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän