HS-Koronaseksi
Hesarissa juttua sinkusta ja seksistä koronan aikaan. Joku tinder-ekstrovertti kuinka nyt panee vaan 14vrk välein kun on vastuullinen eikä halua levittää koronaa. Joku jo riutuu seksinpuutteeseen.
Oonko minä outo kun en tajua? Rajoituksia ollut joku 3vko ja jo on seksielämä kriisissä. Tosin lehtien perusteella 4 viikossa on myös jo laitettu eropaperit, alettu pienenemään lapsia, sopeudutgu siihen ettei kotoa lähdetä ja jo spekuloidaan lähteekö jengi jatkossa edes ravintolaan syömään.
Mutta siis tuo sinkku/seksijuttu? Onko se oikeasti niin yleistä ja normaalia panna eri tindertyyppejä alle 14vrk välein että siitä ettei nyt pysty kannattaa tehdä ihan pitkä juttu valtakunnen ykköslehteen. En mitenkäön paheksu mutta en vaan tajua. Omat yhdenillanjutut joita on kymmeniä on ollut baari/bileillan jälk. En osaa selata jotain katalogia ja sit laittaa viestiä et pannaanko, sit ajaa bussilla jonkun kämpille et täs mä nyt oon, työnnä sisään. Vai saako ihmiset jossain tinderkeskusteluissa aikaan sellaisen kiiman ja kemian että vastaa livetapaamista. En ymmärrä. Ja vielä niin että yli 14vrk tauko uiteen sessioon uuden ihmusen kanssa tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömän vaikealta. Olen kai huono sinkku kun 4 viikon panemattomuus ei ole muuttanut mua ihmisenä mitenkään, enpä ole oikein edes rekisteröinyt asiaa.
Kommentit (4)
4 vuotta ilman. Joo, en jaksa ymmärtää. Sama kuin valittaisi että kynsi meni poikki keskellä ydinsotaa. Turhaa narinaa.
Minkä näköisiä on nää jotka voi valita tinderissä 14vrk välein uuden panon? Varmaan on myös aika nuoria? Itse naisena 37v en saanut tinderissä osumia
Päällimmäisenä jäi mieleen useimman haastatellun naisen kommentit ikäluokasta riippumatta tyyliin "olen joutunut keskittymään vain yhteen panokaveriin kuin mitä tavallisesti". Siis montaako naiset noin yleensä pyörittää keskimäärin samaan aikaan?
Onhan se bukkake harrastajille ikävää kun niin suuret kokoontumiset kielletään :'(