Kuinka paljon sinusta on kuvia bikineissä?
Tai muuten vähissä vaatteissa niin että kroppasi näkyy? Mitä ajatuksia nämä kuvat herättävät, oletko tyytyväinen? Ja oletko julkaissut kuvia somessa - jos et niin miksi?
Kommentit (15)
Bikineissä? Ehkä yksi kuva alle kaksikymppisenä.
Kaksi nuoruudessa otettua bikinikuvaa omassa valokuva-albumissa ja siellä pysyvät. En koe tarpeelliseksi esitellä niitä missään. Olen älyttömän laiha niissä, vaikka silloin en edes tajunnut laihuuttani.
Minä en ole ikinä omistanut bikineitä. N38.
Onhan nuita lomilta kertynyt paljonkin.
Kiva aina huomata että olen edelleen se sama hoikka nainen, enkä ole lihonut kuten lähes kaikki muut ikäiseni.
t. 46v (eikä ole tekosyitä)
Todellakin, useilla eri seksi sivustoilla.
Olen siellä nimimerkillä TV-LadySandra
Muutama on, ajalta ennen lapsia. Lasten syntymän jälkeen vaihdoin uimapukuun, siinä on mukavampi touhuta. Kroppaa en uimapuvulla piilottele, kyllä ne mahdolliset makkarat siinäkin esillä on. Uikkareissa on myös jokunen kuva olemassa. Kuvia uikkareissa olen julkaissut somessa, en esitelläkseni kroppaa, vaan samalla tavalla kuin muistakin harrastuksistani ja touhuistani. Esim. suppaillessa.
Ei yhtään. En oo koskaan pitänyt kropastani.
N24
Muutamia löytyy teinivuosilta. Otettu juurikin lomareissuilta. Ei niissä mitään valittamista ole. Eipä ole tullut julkaistua itsestäni kuvia muutenkaan vuosiin somessa. En koe kiinnostavaksi sisällöksiä omia kuviani.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä omistanut bikineitä. N38.
En minäkään.
M67
Ei juurikaan. Alasti onkin sitten vaikka miten paljon. Ja videoita myös.
Ei ainuttakaan:D