Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko mennä baariin/ravintolaan heti kun ne taas aukeaa?

kuuden tenavan faija
25.04.2020 |

Jos et ole vielä sairastanut koronaa, niin aiotko mennä baariin/ravintolaan tai konserttiin/keikalle tai mihin tahansa paikkaan, jossa on paljon ihmisiä koolla, kun se taas on mahdollista? Itse menen sitten vasta, kun korona on sairastettu tai rokote annettu. Uskon, että samoja ajatuksia on useilla. SIksi taloukaans ei nouse kunnolla, ennen kuin korona on voitettu sairaus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksen tukka putkella parhaimpaan ravintolaan! En itsekään kestä omia sotkujani syödä yhtään pidempään kuin on pakko.

Vierailija
2/8 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vierasta naista kaipaan aikuisten leikkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole mennyt "baari"in. Minulla on nainen kotona ja sen kanssa nain lähes päivittäin. Eli en usko meneväni.

Vierailija
4/8 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Baareissa en tosin ole koskaan käynytkään. 

Vierailija
5/8 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn normaalisti kerran viikossa ystävien kanssa ulkona syömässä ja heti kun ravintolat aukeavat niin jatkan normaalia elämääni.

Vierailija
6/8 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaan kyllä koska kotikokkailut tympivät jo. Baareissa en käynyt ennenkään joten en ole menossa. Lisäksi olen tottunut jo yksineloon niin ettei kiinnostaisi enää porukoissa liikkuminen.

Vierailija
7/8 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En muutenkaan käy baareissa kovin usein, niin baareilun voi helposti jättää pois.

Ravintoloissa ei ole varaa käydä.

Ehkä jossain pienessä lounaskahvilassa voin kerran käydä, useampaan kertaan ei rahat riitä :/

Vierailija
8/8 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkaliput ostettu joulun alla, keikka peruuntui rajoitusten vuoksi ja toteutuu sitten kun mahdollista (uusi päivämäärä on asetettu, mutta epäilen ettei välttämättä ole ajankohtainen vielä silloin).

Sinne olen menossa kun tapahtuu, muualle en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän