Punttisali ja meikkaaminen, kysymys...
Silloin kun vielä sai käydä salilla siellä kävi tyttö, joka oli aina täysissä meikeissä. Siis kunnon contourit ja silmämeikit. No, tän vielä jotenkin ymmärrän, mutta kävin salilla aina aamulla klo:7-8 eli meikkaako tuo aina aamulla ennen salia ja jättää hien meikin alle koko päiväksi? Vai meikkaa kahdesti päivässä? Vai nukkuu yön meikeissä ja peseytyy vasta salin jälkeen?
Niin monta kysymystä mulla.
Kommentit (18)
Jos meikki haittaisi salilla se haittaisi kuumana kesäpäivänäkin. Itseäni ei meikki o mitenkään salilla ollu haitaksi kun ei se o ollu mitenkään hiessä kun en juurikaan hikoile. Ja kaikki ei välttämättä käy salin jälkeen suihkussa tai ei ainakaan pidä päätä veden alla ja pesee vaan vartalon pään alapuolelta tai sitten vaan jalat.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä miksi tullaan kuntosalille hikoilemaan meikeissä.
Tulen suoraan töistä. En viitsi poistaa meikkejä ennen salia, kun kuitenkin menen suihkuun heti sen jälkeen.
Jos se menee suoraan töihin. Ei kaikki valu naamasta hikeä kuntoillessa.
On todella noloa mennä salille meikeissä. Joskus, kun menin töistä kesken päivän salille, kävin ensin salilla saunassa ja sitten oli kiva mennä salille.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi mennään salille katsomaan toisia ihmisiä eikä treenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi mennään salille katsomaan toisia ihmisiä eikä treenaamaan.
Miksi luontopolulle mennään ihailemaan luonnon kauneutta eikä treenaamaan? Ihan samasta syystä osalle estetiikka on osa elämystä tai ainakin jos on jotain katseltavaa, se hoituu treenaamisen kanssa rinnakkain.
En itse ymmärrä jotain väkisin suorittamista, kun samalla tavalla se kunto kehittyy vaikka pitää silmiä auki.
Meillä (olen työntekijä) kävi salilla nuori, todella kaunis nainen pelkästään kuvaamassa itseään :D Ja ennen näitä kuvaussessioita seisoi varmaan yli tunnin pukuhuoneessa meikkaamassa ja kihartamassa hiuksia. Treeniin sopivat vaatteet hänellä oli, joten en tiedä oliko tarkotus oikeasti vain kuvata vai katosiko se treenimotivaatio näiden kuvausten aikana.
Itse aiheeseen, en jaksa ihmetellä meikit naamassa treenaavia. Ei ole multa pois mitenkään ja jos ei häiritse treenaamista (esim. himmailu hikoilun takia) niin en näe mitään syytä miksi ei voisi treenata meikeissä jos iho ei siitä kärsi. Ajatusta treeniä varten meikkaamisesta kyllä vieroksun, mutta joillain voi olla oikeasti niin huono iho tai itsetunto että se meikeissä treenaaminen on helpompaa.
No jos jos salilla meikattuna oleminen auttaa jotakuta menemään sinne, niin hieno homma.
Minä en ole vielä uskaltanut salille ollenkaan. Onko siellä paljon tuomitsevia töllöttäjiä?
t. ujo
Vierailija kirjoitti:
No jos jos salilla meikattuna oleminen auttaa jotakuta menemään sinne, niin hieno homma.
Minä en ole vielä uskaltanut salille ollenkaan. Onko siellä paljon tuomitsevia töllöttäjiä?
t. ujo
Nettikeskustelujen perusteella näyttäisi olevan. Salilla en ole moisiin kyllä törmännyt, kun en paljon muiden touhuja ehdi seuraamaan.
Itsellä kauhea aknearpinen iho, joka helposti punoittaa hikoillessa. Haluaisin käydä salilla, mutta hävettää niin oma naama etten uskalla tuijottaa kuin lattiaa ja jos laitan meikkiä niin pelkään, että se taas vie ihoa vaan huonompaan kuntoon. Käytän kyllä arjessa meikkiä. En uskaltaisi muuten liikku. Pelkään niin niitä Ilkeitä katseita. Ärsyttävä tilanne..
Jos meen aamulla salille, meikkaan kulmakarvat ja laitan vähän ripsiväriä (koska oon todella vaalea ja näytän sairaalta ilman.)
Jos meen töiden jälkeen, mulla on meikkivoidetta, puuteria, runsaammim ripsiväriä ja enemmän kulmakynää. En pese niitä pois ennen treeniä, koska en hikoile kasvoista mitenkään runsaasti.
En tykkää käydä salilla suihkussa, vaan kävelen kotiin ja käyn siellä suihkussa.
Hän on itsestään niin epävarma, että meikkaa vaikka 100 kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
On todella noloa mennä salille meikeissä. Joskus, kun menin töistä kesken päivän salille, kävin ensin salilla saunassa ja sitten oli kiva mennä salille.
Joo hei tosi noloo. Kuka aikuinen puhuu noin? Antaa ihmisten tehdä niin kuin hyvältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
t. ujo
Turhaan jännität. Oli iso kynnys alkaa ylipainoisena käymään salilla, mutta ei mua kukaan oo nenänvartta pitkin katsonut. Hyvä kroppaiset motivoi itseäkin treenaamaan.
No se on näitä vannapiipelöörffejä joiden ainoa homma siellä salilla on kuvata itseään. Ei siinä kuvatessa niin hiki tule että meikit leviäis :)
Itse jos olen salilla meikeissä (=ripsiväri) niin johtuu siitä että olen tullut sinne suoraan töistä