Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 26-vuotias nainen ja ollut sinkkuna vuoden, en ole tavannut ketään kiinnostavaa

Vierailija
25.04.2020 |

Kaikilla miehillä tuntuu olevan jotain elämänhallinnan ongelmia, lapsia edellisistä suhteista, hulluja exiä, kehonkuvahäiriöitä jotka saa peruspenan tavoittelemaan kehonrakentajan vartaloa. .
Missä kunnon miehet? Lapsettomat, koulutetut, päihteettömät, kulttuurista kiinnostuneet?
Onko tosiaan niin että tinderissä on juuri tuo ensin mainittu aines?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Siksi hommasin koiran :D

Vierailija
2/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on viety jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Vierailija
4/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy yliopiston tapahtumissa

Vierailija
5/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Missä kunnon miehet? Lapsettomat, koulutetut, päihteettömät, kulttuurista kiinnostuneet?

Vierailija
6/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika pitkälle se miestarjonta on tuota luokkaa. Jos sieltä joku asiallinen mies löytyy niin hänellä on takuulla ottajia ihan liiaksi asti.

Vierailija
7/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika pitkälle se miestarjonta on tuota luokkaa. Jos sieltä joku asiallinen mies löytyy niin hänellä on takuulla ottajia ihan liiaksi asti.

Lapseton, koulutettu, päihteetön, kulttuurista kiinnostunut ja ruma mies saa aika lailla 0 tykkäystä

Vierailija
8/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseton, koulutettu, päihteetön, kulttuurista kiinnostunut ja ruma mies saa aika lailla 0 tykkäystä

Minulta saisi tykkäyksen vaikka ei niin komea olisikaan

Vierailija
9/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40 v. Ja olen tavannut elämäni aikana kaksi kiinnostavaa, joten ei liene ihme jos ei vuoden aikana kovin monta tule vastaan.

Vierailija
10/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö 39v työtön ja lapseton mutta urheilullinen ja reilu? :) Harrastuksina mm. kuntosali ja mediaatio. En ole Tinderissä.

Vapputreffiehdotus: tuo sinä munkit minä tuon kahvit?

Vierailija
11/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö 39v työtön ja lapseton mutta urheilullinen ja reilu? :) Harrastuksina mm. kuntosali ja mediaatio. En ole Tinderissä.

Oletko missään treffipaltalla?

Vierailija
12/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Siksi hommasin koiran :D

Kerrankin nainen, joka rehellisesti myöntää, että koira otetaan siksi, ettei tulisi tarvetta paijata miestä ja lapsia, vaan hellyys osoitetaan koiralle, ja miesten kanssa harrastetaan randomisti irtoseksiä, jos sitäkään.

Kiitos!

M/39

Vierailija
13/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon olet joutunut tinderkurassa kahlaamaan että olet löytänyt edes sellaisia joihin tutustua sen vertaa että saisi tietää mistään existä, elämänhallinasta tai kehonkuvan häiriöistä.

Sellaista seppoa tuli siellä vastaan ettei kauaa niiden kanssa yrittänyt edes jutella. Lähinnä vonkausta.

Vierailija
14/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi löytää jtn järkeväääää..

Vierailija
15/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokihan sen ulkonäönkin pitää miellyttää, mitäpä sitä kiistämään. Varsinkin jos ei itse satu olemaan sieltä rumimmasta päästä, yleensä jonkinlaiset standardit sen suhteen on.

Vierailija
16/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta saisi tykkäyksen vaikka ei niin komea olisikaan

Tarkoitatko ei niin komealla nyt jotain tavispertsaa vai krapulaisen näköistä stevebuscemia, jonka kasvoilta paistaa puolen vuoden univaje. Valokuvaajakin antoi säälistä alennusta, kun kuvaussessio oli tinderiä varten.

Vierailija
17/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon just tuollainen. Eipä naisia pyöri ympärillä.

Eli eipä naisten sanat ja teot kohtaa. Just tuollaisilla kuvailemallasi "kaikki miehet" ovat sellaisia jotka saavat naiset.

Vierailija
18/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko missään treffipaltalla?

Happypancakessa olin joskus vuos takaperin. Mut sen jälkeen keskittyny muihin juttuihin. Oon kyl luovuttanu jo aika pitkälti. Liian paljon asioita mitä pitäs selvitellä et musta olis hyvää treffiseuraa..

Vierailija
19/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinä erotut joukosta, muulla kuin siiderin aikaansaamalla vararenkaalla?

Vierailija
20/23 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vähän nuorempi mies hieman samanlaisilla spekseillä. Kiva, että meidänlaisiamme kohtaan osoitetaan myös kiinnostusta :)

M31