Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauck vaunut

03.07.2006 |

Tietääkö kukaan mikä liike pääkaupunkiseudulla myy Hauck merkkisiä vaunuja? Kokemuksia niistä myös kaipailen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut Hauck Ohio 5 vaunuja ja matkarattaiksi Hauck Shopper 6. Minulla on vielä hyvin muutama kuukausi miettimisaikaa.

Vierailija
2/5 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilä oli merkin " maastomatkarattaat" ja olivat todella kiikkerät ja huonot, sillä kokemuksella en ostaisi enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hauckin matkarattaat ja erittäin hyväksi todettu, sillä niissä on on hieman isompi rengas kuin muissa saman koon rattaissa. Kovalla käytöllä ollut eikä mitään ongelmia.

Plussana kurkistusikkuna, käytännöllinen kun lapsi nukkuu. Ja lisäksi iso tavarakori alla sekä pieni säilytysteline työntöaisassa esim. mehupurkille, tutille jne.

Vaunuista ei kokemusta.

Vierailija
4/5 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

M@t@mi:

meillä hauckin matkarattaat ja erittäin hyväksi todettu, sillä niissä on on hieman isompi rengas kuin muissa saman koon rattaissa. Kovalla käytöllä ollut eikä mitään ongelmia.

Plussana kurkistusikkuna, käytännöllinen kun lapsi nukkuu. Ja lisäksi iso tavarakori alla sekä pieni säilytysteline työntöaisassa esim. mehupurkille, tutille jne.

Vaunuista ei kokemusta.

Minkä malliset matkarattaat sinulla on? Itse olen ajatellut vaunuksi Ohio 5 ja matkarattaiksi Shopper 6. Kiva kuulla positiivistakin palautetta niistä.

Vierailija
5/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko vaunut jo hankkinut, mutta kuitenkin. Meillä on käytössä Haukin valmistamat vaunut TRAXX Jaguar 3. Parempia en voisi toivoa!! Todella hyvät, kevyet, erittäin tilava pehmeä kantokoppa, loistava ratasosa.... kulkee kuin unelma. Voin vain suositella :)

Birdy