Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksi ahdistaa

Vierailija
22.04.2020 |

Jotenkin tulee joku esto jos pitäis mennä sänkyyn vaikka tinder miehen kanssa, varmaan seksi liikaa televisioissa ja netissä. Olen 28. Ja ollut 10 miehen kanssa tähän päivään asti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän aika moinen masokisti olet jos 28 ikävuoteen mennessä olet kuitenkin jo 10 eri miehen kanssa harrastanu seksiä ja jos joka kerta se olisi ahditanut.. - Voisiko olla, että sinulla/ teillä on liian hoppu ja vauhti päällä? - Eli seurraavan kerran kun tutustut mieheen, niin ette pidä kiirettä, että mahd pian pääsisitte harrastamaan  seksiä, vaan etenette siihen huomattavasti hitaammin kuin mahd aeimmin.   

Vierailija
2/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estot poistuvat kun rentoudut ja olet oma itsesi sopivan kanssa. Seksi ei ole suoritus jossa on alku ja loppu ja tietynlaiset toiminnot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän aika moinen masokisti olet jos 28 ikävuoteen mennessä olet kuitenkin jo 10 eri miehen kanssa harrastanu seksiä ja jos joka kerta se olisi ahditanut.. - Voisiko olla, että sinulla/ teillä on liian hoppu ja vauhti päällä? - Eli seurraavan kerran kun tutustut mieheen, niin ette pidä kiirettä, että mahd pian pääsisitte harrastamaan  seksiä, vaan etenette siihen huomattavasti hitaammin kuin mahd aeimmin.   

AP:n pitää olla aika hottis, että kukaan muu kuin kilttis jää odottelemaan.

Vierailija
4/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todenpuhuja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n pitää olla aika hottis, että kukaan muu kuin kilttis jää odottelemaan.

Pöh-höh. Kannattaa sitten Ap hieman tarkentaa sihtiä siinä, millaisia miehiä tapailee... Siirtyä vaikka Tinderin puolelta nettitreffien puolelle tai lakata mahd. aktiivinen  "miehen metsästys", ainakin hetkeksi

Tinder on vähän"panosvelluksen" maineessa... Kun taas Neireffipalvelimella voinee paremmin kirjoitella useamman pidemmän viestin (ja odottaa/ vaatia tätä myös toiselta) ennen mahd tapaamista, vaikka ei miään eriyistä kirjeenvaihtokaveria olisi hakemassakaan.  

Toisekseen hänen kannataa opetella sanomaan ei, siloin kun hän ei itse koe tai tunne. että haluaisi seksiä. Eli olla mahd. teeskentelemättä halukasta silloin kun häntä oikeasi enemoi ahdistaa. - Ellei mies tätä ymmärrä, niin hän ei ole Ap: arvoinen.

Itse olen ollut vuosia ilman seksiä kumppanin kanssa. En ole aseksuaali, enkä eriyisen uskovainenkaan Ei tähän kuole mutta ei toki aina tunnu hyvältä. Mutta mieluummin näin kuin kenenkään kanssa väkisin. - Mutta toisin kuin Ap nin olen mies mutta se tuskin on nyt erityisen ratkaisevaa 

Vierailija
5/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä näitä tuntoja ehkä jonkun terapeutin kanssa läpi.

Vierailija
7/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi käydä näitä tuntoja ehkä jonkun terapeutin kanssa läpi.

Terapeutin tapaaminenkin voi olla ihan hyvä vaihtoehto Mutta toisaalta jotain voinee saavuttaa jo sillä, että harjoittaa itse reflektointia. Itselle rehellinen oleminen ei toki ole aina helppoa. Kuitenkin kehoittaisin itse Ap arvioimaan seksiä edeltäneitä tilanteita itse,

Pystyykö hän itse erottamaan omassa toiminnassaan jotain kaavamaisuutta. - Onko jokainen tilanne ennen seksiä ollut aina aivan erilainen vai onko löydettävissä niistä, jotain samaa, kuten se, että seksiin oltaisiin edety aina enempi (,tai mahd. jopa yksinomaan) miehen ehdoilla ilman, että Ap itse olisi ollut valmis mutta hän on halunnut miellyttää miestä, joko tahallaan tai aluksi mahd ainakin osittain aktiivisesti teidostamattaan, kuvitellen esim. nuorempana, että hänen ihastuksensa jätttää tai loukkaa häntä, ellei hän olisi valmis hänen kanssa seksiin, vaikka ei itse olsikaan ollut siihen lainkaan valmis ja halukas.

"4"  

Vierailija
8/8 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ikinä ollut aidosti ihastunut / rakastunut? Jonkun kanssa, josta oikeasti välittää, siinä touhussa ei ole pointtina itse akti, vaan se syvä yhteys rakastamaansa ihmiseen.