Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin tottunu tähän kiusaamiseen että ihmettelen jos sitä ei ole jonain päivänä

Vierailija
22.04.2020 |

Olen 17v ja pyysin vanhempiani käyttämään kaupassa koska en jaksa kävellä 17km. Piti perustella todella tarkkaan miksi mun pitäis päästä kauppaan. Hämmennyin kysymyksestä ja sanoin että se on hyvä kauppa. Sitten sain sanottua että tarvitsisin uudet housut.

No ei siinä vielä kaikki vaan alettiin tivaamaan että eikö löydy netistä kun ei saa mennä nyt käymään kaupassa. Ja sanoin että mun kokoselle on vaikea löytää netistä ja nää olis alennuksessa nyt. Vänkääminen vaan jatkui kunnes luovutin ja sanoin että ei tarvitse viedä kerta on noin vaikea homma. Ihan oikeesti miksi!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi pelkäävät koronaa? Mulla oli tuollaista nuorena vaikka silloin ei ollut koronaa tietenkään. Omat vanhempani olivat vain tosi ilkeitä ja aika vanhanaikaisia, eivät tajunneet teinin elämästä mitään. Vaatteita en saanut uusia koskaan, äidin laverin lasten vanhoja vain. Itse keksin että voin ostaa kirppikseltä ja esitin kaikille että tämä on oma tyylini ja haluan pukeutua näin. Oikeasti häpesin hirveitä vaatteitani ja kun jouduin esim. käyttämään isäni vanhoja ruutupaitoja (olen tyttö). Meillä hoettiin että ei ole rahaa, se ei ollut tosin totta. Joku Body shopin huulirasva kerran vuodessa sai riittää, muuta uutta en saanut. Olen päättänyt että omat lapseni eivät ainakaan joudu kärsimään samalla tavalla, he saavat enimmäkseen ohtuuhintaisia kivoja juttuja ja vaatteita mutta joskus myös esim. tosi hienon hupparin tai lenkkarit, joita sen ikäiset toivovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi