Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin naisten kädet on aivan

Vierailija
22.04.2020 |

Tummanpunaiset, todella turvonneet (näyttää että ne räjähtää) ja jopa hyvin suonikkaat. Muuten NS. Normaaleja ihmisiä, mutta kädet näyttää vain hyvin ahdistavilta.. millainen sairaus voi aiheuttaa tälläistä?

Olen siis asiakaspalvelussa ja parilla asiakkaalla on em. Kädet ja olen vain jäänyt niitä pohtimaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reuma?

Vierailija
2/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reuma?

Aijaaa. Olen vain nähnyt reumakäsiä jotka ovat ns. Vinoja, mutta en sellaisia turvonneita ja turpeita. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi turvottaa samoin monet sairaudet ja joku sairastaa tietämättään. Usein lihavilla on tuollaiset kädet ja myös sitä myöten paljon muita terveyshuolia.

Vierailija
4/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkeilla on tuollaiset kädet. Ihan suhteettoman suuret muuhun vartaloon nähden.

Oon myös asiakaspalvelussa ja joskus näitä nähnyt. Ihminen voi naamasta ja pukeutumisesta päätellen olla ihan normaali, puhe, ne kädet ja silmät paljastaa. Joskus jututkin.

Vierailija
5/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut ap,minkä ikäisillä naisilla on kuvailemasi tyyppiset kädet. Jos kyseessä on iäkkäämmät, ikänsä maalla pienissä oloissa eläneet, niin kyllä ne kädet ovat työn aateloimat. Kun huuhtelet esim. pyykkejä muutaman vuosikymmenen kylmissä vesissä, niin eivät kätesi enää ole siloiset missin kätöset. Katsos, kun kaikissa talouksissa ei ole ollut juoksevaa lmmintä vettä eikä automaattipesukoneita.

Vierailija
6/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikissa pitää aina olla jotain vikaa?

Olen hoikka, pitkäsorminen ja minulla on huono ääreisverenkierto. Käteni ovat helposti sinertävät.

Olen ihan terve, en käytä alkoholia.

Vierailija
7/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tommoset, olen kokki. Kuumat vedet ja painavat nostettavat tehneet kai tehtävänsä.

Vierailija
8/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkeilla on tuollaiset kädet. Ihan suhteettoman suuret muuhun vartaloon nähden.

Oon myös asiakaspalvelussa ja joskus näitä nähnyt. Ihminen voi naamasta ja pukeutumisesta päätellen olla ihan normaali, puhe, ne kädet ja silmät paljastaa. Joskus jututkin.

Käteni eivät ole punaiset eikä turvonneet, mutta isot kuin lapiot, lisäksi pupillini ovat kuin lautaset. En ole silti edes koskaan kokeillut huumeita, en juo alkoholia enkä polta tupakkaa. Jopa eräs tuttavani on ihan satavarma, että käytän huumeita ja hän on terveysalalla.

Ei kannattaisi tuomita ihmisiä tiettyjen merkkien mukaan, ei sille mitään voi, että on isot pupillit ja isot kädet. Se nimittäin satuttaa kun syytetään jostain sellaisesta mikä on omaa arvomaailmaa vastaan ja mitä ei ikinä tekisi. En enää ole tekemisissä tuon tuttavan kanssa.

Vierailija
9/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsillä ääriolosuhteissa tehtävä työ aiheuttaa tuota. Siis ulkoilmassa esim kasvimaalla tai kuumassa esim tiskivedessä. Eläintenhoidossa joutuu usein yhdistämään sekä kuuman että kylmän.

Myös liika pesu ylipäänsä voi aiheuttaa tuota.

Vierailija
10/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ainakin nestettä kertynyt käsiin tai kudosten turpoaminen? Tulehdus?

Vierailija
11/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteni eivät ole punaiset eikä turvonneet, mutta isot kuin lapiot, lisäksi pupillini ovat kuin lautaset. En ole silti edes koskaan kokeillut huumeita, en juo alkoholia enkä polta tupakkaa. Jopa eräs tuttavani on ihan satavarma, että käytän huumeita ja hän on terveysalalla.

Ei kannattaisi tuomita ihmisiä tiettyjen merkkien mukaan, ei sille mitään voi, että on isot pupillit ja isot kädet. Se nimittäin satuttaa kun syytetään jostain sellaisesta mikä on omaa arvomaailmaa vastaan ja mitä ei ikinä tekisi. En enää ole tekemisissä tuon tuttavan kanssa.

En mä isoista käsistä puhu vaan suhteettoman suuriksi paisuneista. Niitä on sekä naisilla että miehillä. Turvonneet isoiksi ja ovat punaiset. Kuin pallot, joissa törröttää paksut sormet.

Ilmeisesti jokin huume turvottaa juuri kädet, suonensisäisesti käytettynä.

Turhaan mulle raivoat kun et osaa lukea kunnolla kysymystä ja sitä miten vastataan.

Vierailija
12/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen ekseema, johon on pakko lotrata kortisonia? Lupus tai muu autoimmuunisairaus, johon syöty kortisoni kerää nestettä?

Aika moni muukin lääkitys aiheuttaa nesteen kertymistä. Esim. itselläni joskus koetettiin migreenin estolääkkeeksi kalsiumkanavablokkeria, turposi sekä kädet että jalat tosi ikävästi, eikä edes auttanut :/.

Vierailija
13/13 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä isoista käsistä puhu vaan suhteettoman suuriksi paisuneista. Niitä on sekä naisilla että miehillä. Turvonneet isoiksi ja ovat punaiset. Kuin pallot, joissa törröttää paksut sormet.

Ilmeisesti jokin huume turvottaa juuri kädet, suonensisäisesti käytettynä.

Turhaan mulle raivoat kun et osaa lukea kunnolla kysymystä ja sitä miten vastataan.

Eihän tuo kirjoittaja mitään raivonnut, enemmän sinä hermostuit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi