Mitä syöt aamupalaksi?
Kommentit (28)
Aina puuron marjojen kanssa, tuoremehu, leipä (+kahvia).
Keitetty kananmuna, puuro ja tummaa kahvia.
En mitään :D päivän eka ruoka on joku lämmin ruoka iltapäivällä!
Kädenlämpöistä vettä mihin olen puristanut sitruunaa ja yhden keitetyn kananmunan sekä avokadon. Sitten otan solumineraalit .
maitokahvi
Reissumies, päälle levitettä ja paljon vihreää salaattia
Työaamuina teetä, joskus myös smetanaa marjoilla.
Vapaapäivinä munia jossain muodossa ja jotain napostelurehuja, tai edellisen päivän päivällisen tähteitä. Kahvia täysmaidolla.
Karaurapuuroa vispikermalla höystettynä.
2 palaa ruisleipää ja pari lasia appelsiinimehua.. noin 300 kaloria. En oo koskaan ollut suuri aamupalojen ystävä, mutta tuo ruisleipä ja appelsiinimehu kombinaatio maistuu harvinaisen hyvin. munia en jaksa paistella enkä puuroja keitellä, puuri ei edes pidä minulla nälkää yhtä hyvin kuin nuo ruisleivät.
Vaihtelee.
Tänään 2 mukia mustaa kahvia, keitettyjä punajuuria, sulatejuustoa ja omena.
Leivän ja jugurttia sekä vähän appelssiinituoremehua.
Kupillisen kahvia mustana. Eka ateria vasta puolenpäivän jälkeen.
Mustaa kahvia ja vihersmoothie tai kaurapuuroa ja marjoja. Kesällä yleensä tuo smoothie, talvella tekee enemmän mieli puuroa.
Syön aamiaisen normaalisti ennen kuutta jos menen toimistolle, jolloin aamupäivällä ennen lounasta vielä joku hedelmä (luumu, omena, päärynä, pala hunaja- tai vesimelonia).
Putinin trolleja nettipalstoilta.
Munakkaan, puuroa tai leipää ja jonkun hedelmän
1 Paahtoleivän rehuilla ja kalkkunalla, appelsiinin ja desin kreikkalaista jogurttia hunajalla ja desillä liotettuja kauraleseitä, kahvia 3 mottia ja litra kylmää vettä.
En mitään. Nälkä ilmoittelee itsestään noin neljän-viiden tunnin päästä heräämisestä, silloin syön. Muille se on ehkä lounas, mulle aamiainen. Vi tutti jo lapsena kun piti väkisin tunkea jotain heti herättyään kurkusta alas koska "aamiainen on päivän tärkein ateria". Hah, millä perusteella? Ja miksi se pitää syödä heti kun herää? Kun ei maistu, ei maistu.
Ehkä yksi niistä syistä miksi edelleen 4-kymppisenä olen hoikka. En pakota itseäni syömään.
Jos sitä aamupalaksi lasketaan niin kaksi kuppia kahvia. Joskus harvoin maidolla tai voinokareella.
Nälkä alkaa olemaan vasta iltapäivällä.
Vaikuttaa että aamupalan syöjät syö aika hiilaripitoisesti. Onko teillä oikeasti nälkä heti herätessä?
Syksyisin puuroa ja lämpiminä vuodenaikoina sokeroimattomia muroja tai hedelmiä.