Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miniviherkasvit, kasvaako niistä isoja koskaan vai onko jalostettuja niin että jäävätkin pieniksi?

Vierailija
18.04.2020 |

Onko kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko esim. Plantagenissa parilla eurolla myytäviä pikkukasveja? Riippuu tietysti paljon kasvistakin miten iso siitä tulee, mutta kyllä niillä yleensä on tapana kasvaa :D

Vierailija
2/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko esim. Plantagenissa parilla eurolla myytäviä pikkukasveja? Riippuu tietysti paljon kasvistakin miten iso siitä tulee, mutta kyllä niillä yleensä on tapana kasvaa :D

Joo juuri niitä. Sitä mietin että saako niistä hyvällä hoidolla ihan kelpo yksilön :) Ostin piilean ja pari muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo juuri niitä. Sitä mietin että saako niistä hyvällä hoidolla ihan kelpo yksilön :) Ostin piilean ja pari muutakin.

Kyllä minä olen kasvattanut niistä ihan isoja kasveja, tykkään ostaa ne pieninä ja seurata kasvua. Ruukkua täytyy tietysti vaihtaa aina välillä isompaan, niissä minikasveissa on ostettaessa tosi pikkuiset ruukut.

Vierailija
4/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen kasvattanut niistä ihan isoja kasveja, tykkään ostaa ne pieninä ja seurata kasvua. Ruukkua täytyy tietysti vaihtaa aina välillä isompaan, niissä minikasveissa on ostettaessa tosi pikkuiset ruukut.

Juu mullakin on isompia ruukkuja, vaihdan nyt jo valmiiksi pikkasen suurempaan. Tarkistin vielä nuo 2 muutakin, ostin nukkumaijan ja ja kultakorvan.

Vierailija
5/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa niistä :) Muista vaan että ne pikkuruukut kuivuu todella nopeasti. Kannattaa vaihtaa heti pikkasen isompaan ruukkuun niin ei kuivahda liikaa.