Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen hidasteli kaupan kassalla kuin hidastetussa elokuvassa

Vierailija
18.04.2020 |

Poimi tavaroitaan kärrystään liukuhihnalle kuin unessa. Ihmiset odottivat takana epäuskoisina. Sitten vielä hidastettuna kortti lompakosta ja maksu. Hän oli pakkaamassa vielä, kun muut takanaolleet olivat jo lähteneet kaupasta. Ei vaikuttanut sairaalta. Olikohan vain yksinkertainen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on vaan hidasliikkeisiä!

Tähän tämmönen pieni storytime, olin lapsena vilkas ja nokkela, kaikesta kiinnostunut ja opin nopeasti. Nuorena masennuin, masennusta jatkui pitkälle aikuisuuteen ja se jätti jälkensä - olen nykyään kolmekymppisenä hidasliikkeinen ja vähän hidas tajuamaan asioita. Eli hitauteen voi olla monia syitä. Joku nivelongelma, jolloin liikkuminen sattuu, krooninen väsymys, jolloin liikkeet ovat hitaat kun yrittää vaan pärjätä, ja sitten tuo masennus joka muuttaa aivoja ilmeisesti pysyvästi. Kyllä meille kaikille on täällä tilaa, älä jaksa tuomita tuollaisen asian takia.

Vierailija
2/11 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi hidasliikkeinen. Jos yritän olla nopea, käy niin että pudotan korttini tai kukkaroni. Käynyt monesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi hidasliikkeinen. Jos yritän olla nopea, käy niin että pudotan korttini tai kukkaroni. Käynyt monesti...

Täällä sama homma! Jos yritän olla nopea, alan vain säheltää ja asian tekemiseen kuluu paljon enemmän aikaa virheiden takia, kuin jos olisin vain tehnyt homman omaa tahtiani.

Vierailija
4/11 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kaupassa varmaan vielä hitaamman. Kassa ehti aina piipata tavaran ja odotteli seuraavan tulemista hihnalle. Aiheutti kahden lisäkassan hälyttämisen paikalle.

Vierailija
5/11 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joku syy hänellä oli. Olisit kysynyt jos niin kovasti kiinnosti.

Vierailija
6/11 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä sitten esitit slapstick komediaa, kuin vanhoissa mykkäfilmeissä.

Vähän ilmeilyä, banaanin kuoreen liukastumista, kaverin kanssa jollain pitkällä esineellä tyrmäämistä ja väistelyä. Hiha liukuhihnan välissä jne.

Vierailija
7/11 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä sitten esitit slapstick komediaa, kuin vanhoissa mykkäfilmeissä.

Vähän ilmeilyä, banaanin kuoreen liukastumista, kaverin kanssa jollain pitkällä esineellä tyrmäämistä ja väistelyä. Hiha liukuhihnan välissä jne.

Eivätkö mykkäfilmit ole nopeutettuja?

Vierailija
8/11 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, joku syy hänellä oli. Olisit kysynyt jos niin kovasti kiinnosti.

TÄMÄ

Vierailija
9/11 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä kävin kaupassa ja eteen sattui keski-ikäinen pariskunta tällaisia hidastelijoita. Tavallaan hyvä että heitä oli kaksi pakkaamassa, koska täyden kärryllisen kanssa yhdellä olisi mennyt varmaankin tunti saada ostoksensa veke. Huono puoli asiassa oli, että nämä turakit tukkivat koko pakkausalueen. Eivät vain omaa puoltaan, vaan myös minun ostosteni puolen laarista. Kärry keskellä ja kaksi pölvästiä laidoilla pakkaamassa yyyykkkksssiii kerrallaan jokaista jukurttipikaria käännellen ja asetellen.

Mun piti jäätä kurkottelemaan ostoksiani siihen uuden suojapleksin ja varashälytinportin välisestä raosta sivukautta ja ilman aputasoa kassiin pakkaaminen oli hankalaa. Takaa tulevalle tietysti olin taas siinä esteenä vaikka toiminkin mahdollisimman ripeästi. Ja vielä pitäisi pitää turvavälit.

Kilpikonnaihmiset voisivat mennä hiljaisina aikoina tai käyttää itsepalvelukassoja.

Vierailija
10/11 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissapäivänä kävin kaupassa ja eteen sattui keski-ikäinen pariskunta tällaisia hidastelijoita. Tavallaan hyvä että heitä oli kaksi pakkaamassa, koska täyden kärryllisen kanssa yhdellä olisi mennyt varmaankin tunti saada ostoksensa veke. Huono puoli asiassa oli, että nämä turakit tukkivat koko pakkausalueen. Eivät vain omaa puoltaan, vaan myös minun ostosteni puolen laarista. Kärry keskellä ja kaksi pölvästiä laidoilla pakkaamassa yyyykkkksssiii kerrallaan jokaista jukurttipikaria käännellen ja asetellen.

Mun piti jäätä kurkottelemaan ostoksiani siihen uuden suojapleksin ja varashälytinportin välisestä raosta sivukautta ja ilman aputasoa kassiin pakkaaminen oli hankalaa. Takaa tulevalle tietysti olin taas siinä esteenä vaikka toiminkin mahdollisimman ripeästi. Ja vielä pitäisi pitää turvavälit.

Kilpikonnaihmiset voisivat mennä hiljaisina aikoina tai käyttää itsepalvelukassoja.

Vähän aiheen vierestä, mutta jos on paljon ostoksia, ei itsepalvelukassoille ole asiaa. Ne on tarkoitettu max. 10 tavaraa varten.

Vierailija
11/11 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole mikään salama-sandra, niin maksettuani siirrän tavarat hihnalta kärryyn ja siirryn kauemmaksi johonkin mahdollisimman rauhalliseen paikkaan. Siellä sitten pakkaan ostokseni kasseihin. Näin menettelin ennen koronaakin, paitsi jos oli ihan tulipalokiire esim. bussiin.

Joskus olen maksamisen jälkeen juuttunut kassajonoon, kun joku seisoo pakkaamassa jonossa eikä hoksaa mennä pois tieltä. Tällainen jumittaminen varmaan johtuu hoksaamattomuudesta, ei kiusanteon halusta.

Sama ilmiö joskus bussista poistuessa, kun joku jää kadulle takaoven eteen jumittamaan eikä päästä muita ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän