Tämä palsta oli joskus hauska, mut aikamoinen räkäkuppi nykyään!
Kommentit (21)
On joo. Luulen, että suurin osa tervejärkisistä lähti pois, kun palstan sisältö alkoi enenevässä määrin olla kaikenlaisten poliittisten ja muiden agendojen spämmäämistä ja trollaamista.
Harmi. Tämä oli ihan hyvä palsta. Nyt tänne ei kirjoittele enää muut kuin hullut.
5 minuuttia ja jo lukemisesta alkaa kierrokset nousta. Ei täällä ennen näin riidnahakuista ollut. Mutta nauraa sai.
Koko yhteiskunta on muuttunut yhdeksi räkäkupiksi. Milloin olet viimeksi nähnyt esim. telkkarista jonkun aidosti hauskan ohjelman?
Olen roikkunut täällä jo yli 20 vuotta, toki ollut pitkiä aikoja välissä poiskin.
Aina tasaisin väliajoin joku muistelee miten ennen oli paremmin.
Miten mä en kyllä muista, että tämä kauhean laadukas oli 20 vuotta sittenkään..?
Vierailija kirjoitti:
Oma vikanne kun ette osaa😚
Osaa mitä?
Palsta on sellainen kuin sen kirjoittajat. Kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen roikkunut täällä jo yli 20
vuotta, toki ollut pitkiä aikoja välissä poiskin.Aina tasaisin väliajoin joku muistelee miten ennen oli paremmin.
Miten mä en kyllä muista, että tämä kauhean laadukas oli 20 vuotta sittenkään..?
Ei kukaan laadusta ole puhunutkaan 😁
Tämä on nykyisin parempi kuin vielä pari vuotta sitten, kun moderointi ei toiminut lainkaan ja täällä oli jotain ylilautajonneja koko ajan aivopierujaan levittämässä.
En ole ainut joka osaa nykyään poimia keskusteluistanne kätköjen aarteita. Ei niitä pidä paljastaa kaikille!
Minustakin tämä palsta on masentava. Ollut jo pitemmän aikaa. Trolleja ja politikointia. Harvakseen tulee enää vierailtua. Riittää kun vilkaisee aloitukset. Heti tulee mieleen, että en halua tällaista. Onneksi seuraaminen on vapaaehtoista. Mutta palsta antaa kyllä tosi masentavan kuvan suomalaisista. Onneksi jotkut sentään yrittävät olla vielä ihmisiä ihmisille, petojen joukossa. Nostan heille hattua.
No mä en enää pääse eroon tästä palstasta. Varmaan yksinäisyyden vuoksi. Kun on nuorena ihmisena vuodesta toiseen kerrostalossa, niin koittaa saada edes jostain ihmiskontaktia ja perspektiivia.
Tää palsta on pääsyy miksi voin huonosti. Arvottomuuden tunne on pysyvä.
Tämä vain heijastelee yhteiskunnan alennustilaa jonka seurauksena persut ovat päässeet tuhoamaan raiskaamaan suomea pienellä aikavälillä henkisesti. Tämäntapainen muutos ei ole peruuttamaton ja aina voi valita toisenkin tien kuin nurkan takana häämöttävän "natsismin".
Vierailija kirjoitti:
Tämä vain heijastelee yhteiskunnan alennustilaa jonka seurauksena persut ovat päässeet tuhoamaan raiskaamaan suomea pienellä aikavälillä henkisesti. Tämäntapainen muutos ei ole peruuttamaton ja aina voi valita toisenkin tien kuin nurkan takana häämöttävän "natsismin".
Olkaapa hyvät. Tässä on esimerkki syvältä sieltä räkäkupista.
Minä tiedän ja näen kaiken. Ei sillä ole minulle mitään väliä. Pitää yrittää vaan selviytyä vaikka terveydentila on heikko.
Vierailija kirjoitti:
Koko yhteiskunta on muuttunut yhdeksi räkäkupiksi. Milloin olet viimeksi nähnyt esim. telkkarista jonkun aidosti hauskan ohjelman?
Melkein totta.
Luottomies.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
On surullista, että kaikki avoimet keskustelupalstat on p e r s u j e n kaappaamia. Ja tehän tiedättä, millaista käyttäytymistä se tarkoittaa.
Joo 😕