Oletreko saaneet Stockmannin tilaukset perille?
Tilasin yli viikko sitten ja olen saanut ainoastaan tilausvahvistuksen. Tilaus ei ole ilmeisesti lähtenyt.
Kommentit (28)
En, hullujen päivien kodinkonetta odoteltu hullujen päivien alusta asti eli useampi viikko nyt. Ei ole mitään ilmoitusta tullut paitsi ostokuitti alussa.
Eivät enää lähetä. Ovat de facto konkurssissa.
Ovat varmaan joutuneet pitämään hetken tauon toimituksissa, että saneeraushetken varasto saadaan inventoitua. Soitin muistaakseni lauantaina asiakaspalveluun yhdestä puuttuvasta tuotteesta ja annettiin ymmärtää, että toimitukset toimivat mutta on ruuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
En, hullujen päivien kodinkonetta odoteltu hullujen päivien alusta asti eli useampi viikko nyt. Ei ole mitään ilmoitusta tullut paitsi ostokuitti alussa.
Luuletko, että mitkään normaalit kaupankäynnin käytännöt ovat voimassa, jos menet ostamaan jotain HULLUILTA päiviltä?!
Tilasin yli 2 vk sitten, eivät ole vielä lähettäneet.
Mun 7.4. tilattu paketti tuli perille eilen.
Tilasin Hulluilta Päiviltä astiaston kotiinkuljetuksella ja paketti kävi kääntymässä ovellani. Paketti nimittäin helisi siihen malliin, että koko sisältö oli ihan sirpaleina. Posti ei luovuttanut lopulta koko pakettia ja paketista tehtiin reklamaatio Stockalle. Tavaraa en siis koskaan saanut, mutta rahoja ei ole tästä huolimatta palautettu.
Mulle tuli sähköpostiin ilmoitus 8.4. että nyt lähtee sun pakettis tulemaan. Vielä ei ole näkynyt, tietysti pääsiäinen välissä.
Ei stana taasko samat trollit levittää valheitaan. Eikö eiliset ketjut riittäneet?
Yritä urpo nyt jo sisäistää että joka toimittajalla on tavallista pitempi toimitusaika koska tilauksia on tullut sattuneesta syystä moninkertainen määrä normaaliin verrattuna. Seuraava viive tulee siitä kun te samat stanan urpot ette käy hakemassa pakettejanne vaan ne noutamattomat jää kuukaudeksi tukkimaan automaatit ja muut noutopisteet.
Mun tilaus/tilaukset Stockalta ja muualta on kulkeneet ihan normaalisti, paitsi jo mainitut viiveet jotka osasin ennakoida (kuten jokainen jolla hissi kulkee ylimpiin kerroksiin asti).
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Hulluilta Päiviltä astiaston kotiinkuljetuksella ja paketti kävi kääntymässä ovellani. Paketti nimittäin helisi siihen malliin, että koko sisältö oli ihan sirpaleina. Posti ei luovuttanut lopulta koko pakettia ja paketista tehtiin reklamaatio Stockalle. Tavaraa en siis koskaan saanut, mutta rahoja ei ole tästä huolimatta palautettu.
No eiköhän pikemmin Stockan pitäisi tehdä rahtivakuutuskorvaus Postille. Oletko ollut yhteydessä asiasta asiakaspalveluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Hulluilta Päiviltä astiaston kotiinkuljetuksella ja paketti kävi kääntymässä ovellani. Paketti nimittäin helisi siihen malliin, että koko sisältö oli ihan sirpaleina. Posti ei luovuttanut lopulta koko pakettia ja paketista tehtiin reklamaatio Stockalle. Tavaraa en siis koskaan saanut, mutta rahoja ei ole tästä huolimatta palautettu.
No eiköhän pikemmin Stockan pitäisi tehdä rahtivakuutuskorvaus Postille. Oletko ollut yhteydessä asiasta asiakaspalveluun?
Siis korvaushakemus. Ja lähettää sinulle uusi tuote tai palauttaa rahat.
Hulluilta päiviltä tilasin ja eilen tuli paketti perille.
Tilasin Hullareilta kosmetiikkaa kotiinkuljetuksella 2.4. eli kaksi viikkoa sitten, jolloin sain tilausvahvistuksen. Mitään muuta ei ole kuulunut. Vahvarissa tosiaan luki epämääräisesti "Toimitamme tilauksesi noin 1-14 päivässä" (?!)
Sietääkin mennä nurin pulju, jossa verkkokaupan palvelukokemus on näin ala-arvoinen. Melkeinpä mistä tahansa muualta tilatessa tuote lähtee parissa päivässä, ja kuittaus kuljetukseen lähtemisestä tulee niin kuin pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Hulluilta Päiviltä astiaston kotiinkuljetuksella ja paketti kävi kääntymässä ovellani. Paketti nimittäin helisi siihen malliin, että koko sisältö oli ihan sirpaleina. Posti ei luovuttanut lopulta koko pakettia ja paketista tehtiin reklamaatio Stockalle. Tavaraa en siis koskaan saanut, mutta rahoja ei ole tästä huolimatta palautettu.
No eiköhän pikemmin Stockan pitäisi tehdä rahtivakuutuskorvaus Postille. Oletko ollut yhteydessä asiasta asiakaspalveluun?
Totta kai olen ollut. Stockan kuuluisi kylläkin hyvittää minua, sinänsä aivan sama koska posti hyvittää Stockaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Hulluilta Päiviltä astiaston kotiinkuljetuksella ja paketti kävi kääntymässä ovellani. Paketti nimittäin helisi siihen malliin, että koko sisältö oli ihan sirpaleina. Posti ei luovuttanut lopulta koko pakettia ja paketista tehtiin reklamaatio Stockalle. Tavaraa en siis koskaan saanut, mutta rahoja ei ole tästä huolimatta palautettu.
No eiköhän pikemmin Stockan pitäisi tehdä rahtivakuutuskorvaus Postille. Oletko ollut yhteydessä asiasta asiakaspalveluun?
Sehän maksaa rahaa soittaa sinne. Onko oikein että minun pitää maksaa siitä että soitan sinne?
Käsittämätöntä.
Olen odotellut tilaustani 3kk nyt. Ei vieläkään kuulu. Noh, suomalainen on kärsivällinen sanotaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Hulluilta Päiviltä astiaston kotiinkuljetuksella ja paketti kävi kääntymässä ovellani. Paketti nimittäin helisi siihen malliin, että koko sisältö oli ihan sirpaleina. Posti ei luovuttanut lopulta koko pakettia ja paketista tehtiin reklamaatio Stockalle. Tavaraa en siis koskaan saanut, mutta rahoja ei ole tästä huolimatta palautettu.
No eiköhän pikemmin Stockan pitäisi tehdä rahtivakuutuskorvaus Postille. Oletko ollut yhteydessä asiasta asiakaspalveluun?
Sehän maksaa rahaa soittaa sinne. Onko oikein että minun pitää maksaa siitä että soitan sinne?
Käsittämätöntä.
Minä kyllä soitin sinne ja lähinnä se kysyi aikaa - meni tunti aikaa, jotta pääsin edes läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Hulluilta Päiviltä astiaston kotiinkuljetuksella ja paketti kävi kääntymässä ovellani. Paketti nimittäin helisi siihen malliin, että koko sisältö oli ihan sirpaleina. Posti ei luovuttanut lopulta koko pakettia ja paketista tehtiin reklamaatio Stockalle. Tavaraa en siis koskaan saanut, mutta rahoja ei ole tästä huolimatta palautettu.
No eiköhän pikemmin Stockan pitäisi tehdä rahtivakuutuskorvaus Postille. Oletko ollut yhteydessä asiasta asiakaspalveluun?
Sehän maksaa rahaa soittaa sinne. Onko oikein että minun pitää maksaa siitä että soitan sinne?
Käsittämätöntä.Minä kyllä soitin sinne ja lähinnä se kysyi aikaa - meni tunti aikaa, jotta pääsin edes läpi.
Tuo on kyllä jo ihan sairasta.
Tsekkaapas puhelinlaskusi tarkasti ensi kerralla...
Tilasin 26.3. ja paketti on lähetetty 5.4. Ei ole tullut vielä perille.