Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletreko saaneet Stockmannin tilaukset perille?

Vierailija
15.04.2020 |

Tilasin yli viikko sitten ja olen saanut ainoastaan tilausvahvistuksen. Tilaus ei ole ilmeisesti lähtenyt.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 26.3. ja paketti on lähetetty 5.4. Ei ole tullut vielä perille.

Vierailija
2/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hullujen päivien kodinkonetta odoteltu hullujen päivien alusta asti eli useampi viikko nyt. Ei ole mitään ilmoitusta tullut paitsi ostokuitti alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät enää lähetä. Ovat de facto konkurssissa.

Vierailija
4/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan joutuneet pitämään hetken tauon toimituksissa, että saneeraushetken varasto saadaan inventoitua. Soitin muistaakseni lauantaina asiakaspalveluun yhdestä puuttuvasta tuotteesta ja annettiin ymmärtää, että toimitukset toimivat mutta on ruuhkaa. 

Vierailija
5/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, hullujen päivien kodinkonetta odoteltu hullujen päivien alusta asti eli useampi viikko nyt. Ei ole mitään ilmoitusta tullut paitsi ostokuitti alussa.

Luuletko, että mitkään normaalit kaupankäynnin käytännöt ovat voimassa, jos menet ostamaan jotain HULLUILTA päiviltä?!

Vierailija
6/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin yli 2 vk sitten, eivät ole vielä lähettäneet.

Vierailija
7/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 7.4. tilattu paketti tuli perille eilen.

Vierailija
8/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Hulluilta Päiviltä astiaston kotiinkuljetuksella ja paketti kävi kääntymässä ovellani. Paketti nimittäin helisi siihen malliin, että koko sisältö oli ihan sirpaleina. Posti ei luovuttanut lopulta koko pakettia ja paketista tehtiin reklamaatio Stockalle. Tavaraa en siis koskaan saanut, mutta rahoja ei ole tästä huolimatta palautettu.

Vierailija
9/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sähköpostiin ilmoitus 8.4. että nyt lähtee sun pakettis tulemaan. Vielä ei ole näkynyt, tietysti pääsiäinen välissä. 

Vierailija
10/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stana taasko samat trollit levittää valheitaan. Eikö eiliset ketjut riittäneet?

Yritä urpo nyt jo sisäistää että joka toimittajalla on tavallista pitempi toimitusaika koska tilauksia on tullut sattuneesta syystä moninkertainen määrä normaaliin verrattuna. Seuraava viive tulee siitä kun te samat stanan urpot ette käy hakemassa pakettejanne vaan ne noutamattomat jää kuukaudeksi tukkimaan automaatit ja muut noutopisteet.  

Mun tilaus/tilaukset Stockalta ja muualta on kulkeneet ihan normaalisti, paitsi jo mainitut viiveet jotka osasin ennakoida (kuten jokainen jolla hissi kulkee ylimpiin kerroksiin asti).  

Vierailija
11/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin Hulluilta Päiviltä astiaston kotiinkuljetuksella ja paketti kävi kääntymässä ovellani. Paketti nimittäin helisi siihen malliin, että koko sisältö oli ihan sirpaleina. Posti ei luovuttanut lopulta koko pakettia ja paketista tehtiin reklamaatio Stockalle. Tavaraa en siis koskaan saanut, mutta rahoja ei ole tästä huolimatta palautettu.

No eiköhän pikemmin Stockan pitäisi tehdä rahtivakuutuskorvaus Postille. Oletko ollut yhteydessä asiasta asiakaspalveluun?

Vierailija
12/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän pikemmin Stockan pitäisi tehdä rahtivakuutuskorvaus Postille. Oletko ollut yhteydessä asiasta asiakaspalveluun?

Siis korvaushakemus. Ja lähettää sinulle uusi tuote tai palauttaa rahat. 

Vierailija
13/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilta päiviltä tilasin ja eilen tuli paketti perille.

Vierailija
14/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Hullareilta kosmetiikkaa kotiinkuljetuksella 2.4. eli kaksi viikkoa sitten, jolloin sain tilausvahvistuksen. Mitään muuta ei ole kuulunut. Vahvarissa tosiaan luki epämääräisesti "Toimitamme tilauksesi noin 1-14 päivässä" (?!)

Sietääkin mennä nurin pulju, jossa verkkokaupan palvelukokemus on näin ala-arvoinen. Melkeinpä mistä tahansa muualta tilatessa tuote lähtee parissa päivässä, ja kuittaus kuljetukseen lähtemisestä tulee niin kuin pitääkin.

Vierailija
15/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olen ollut. Stockan kuuluisi kylläkin hyvittää minua, sinänsä aivan sama koska posti hyvittää Stockaa.

Vierailija
16/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän maksaa rahaa soittaa sinne. Onko oikein että minun pitää maksaa siitä että soitan sinne?

Käsittämätöntä.

Vierailija
17/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odotellut tilaustani 3kk nyt. Ei vieläkään kuulu. Noh, suomalainen on kärsivällinen sanotaan...

Vierailija
18/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän maksaa rahaa soittaa sinne. Onko oikein että minun pitää maksaa siitä että soitan sinne?

Käsittämätöntä.

Minä kyllä soitin sinne ja lähinnä se kysyi aikaa - meni tunti aikaa, jotta pääsin edes läpi.

Vierailija
19/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

31.3 tilattu, ei vielä saapunut

Vierailija
20/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä.

Minä kyllä soitin sinne ja lähinnä se kysyi aikaa - meni tunti aikaa, jotta pääsin edes läpi.

Tuo on kyllä jo ihan sairasta.

Tsekkaapas puhelinlaskusi tarkasti ensi kerralla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän