Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakkomielteisestä ajattelusta eroon?

Vierailija
15.04.2020 |

Etätöissä vaimon kanssa. Häntä ei kiinnnosta seksi. Itse ajattelen asiaa lähestulkoon pakkomielteisesti. Nyt kun olisi kerrankin mahdollisuus... Tiedän varmaksi että loukkaan häntä jos menen ehdottelemaan, enkä sitä siksi halua tehdä. Oloni on kuitenkin äärimmäisen tukala tämän takia. Mitä ihmettä voisin tehdä? Runkkaaminen on poissa laskuista, minulle tulee ikävä olo siitä aina.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ilolinnun luona. Mitä sitä suotta kotona kärvistelemään.

Vierailija
2/10 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdollista. Jäisin kiinni tässä eristystilanteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? 

"Loukkaan häntä jos menen ehdottelemaan"

"Runkkaaminen on poissa laskuista"

Ei ihmekään, että asiasta on tullut sinulle pakkomielle. Selvitä nyt ensin, miksi et muka voisi ehdottaa ja miksi et voisi runkata. Selvästi stressaat asiasta ja siksi se pyörii koko ajan päässäsi.

Vierailija
4/10 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän suuttuu jos yritän minkäänlaista läheisyyttä viritellä.

Masturbointi ei ole ikinä sopinut minulle. Aina vain lisännyt turhautumistani, ei muuta hetkellisen helpotuksen lisäksi.

Vierailija
5/10 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturbointi ei ole ikinä sopinut minulle. Aina vain lisännyt turhautumistani, ei muuta hetkellisen helpotuksen lisäksi.

Sama homma itellä, tarvii tuntea toinen siinä lähellä. Kun mies oli haluton seksi oli ihan kokoajan mielessä eikä meinannut pystyä keskittyä mihinkään. Silloin kun seksiä oli ei tyydyttänyt henkisesti ja samantien panetti uudestaan. Meillä seksiä oli onneksi joka viikko mutta normaaliin nähden ja omaan makuun vähän. Omin käsin onneen, ei siinä muita vaihtoehtoja ole.

Vierailija
6/10 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus hänellä on suuttua siitä, että haet läheisyyttä? Sehän kuuluu parisuhteeseen! Mä sanoisin, että jätä se akka ja ota itsellesi parempi.

Vierailija
7/10 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäminen ei ole ihan yksinkertaista. Meillä todella pitkä historia ja perinteiset lapset, koti jne

Vierailija
8/10 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma itellä, tarvii tuntea toinen siinä lähellä. Kun mies oli haluton seksi oli ihan kokoajan mielessä eikä meinannut pystyä keskittyä mihinkään. Silloin kun seksiä oli ei tyydyttänyt henkisesti ja samantien panetti uudestaan. Meillä seksiä oli onneksi joka viikko mutta normaaliin nähden ja omaan makuun vähän. Omin käsin onneen, ei siinä muita vaihtoehtoja ole.

Minulla ihan sama tilanne. En saa tyydytystä käytännössä ikinä. Seksiä ei ole kuin ehkä 1-2 krt kuussa.

Vierailija
9/10 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et tää tuhoaa minut hitaasti mutta varmasti

Vierailija
10/10 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan eroaisi? Itse en halua miestäni mutta hän kai edelleen haluaa minua. Tuntuu väärältä tilanne molempia kohtaan.