Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako jatkaa tapailua, jos ei ns. synkkaa

Vierailija
15.04.2020 |

muuta kuin sängyssä ja siellä erittäin hyvin. Mutta jotenkin vaan tuntui "tuo ei ole minun mies".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tottakai. Kannattaa myös syödä ruokaa mikä maistuu pahalta, harrastaa lajia mistä ei pidä ja asua kaupungissa jota inhoaa.

Suosittelen kosimaan sitä miestä, kyllä sä jossain vaiheessa rakastut (yea right).

Vierailija
2/7 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olisi sitten vaan intohimoa kuin todellista rakastumista/rakkautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane niin kauan ku siitä jotain saa irti, kyllä se huuma lakkaa

Vierailija
4/7 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut pohdintaa noin päin. Olen kyllä useita kertoja joutunut pohtimaan, että erotako ihan mukavasta miehestä, jonka kanssa riittää yteistä ajatusten tasolla, mutta johon en tunne mitään vetoa. Melkein tuntuu pahalta harrastaa seksiä, suudella jne.

Sitten minulla on ollut kevyempiä tapailuja/seksisuhteita, joissa olen tuntenut ihan järjetöntä vetoa.

Olisin valmis rakentamaan tällaisen miehen kanssa suhteen pelkästään kemian takia. Ja helposti sitten ihastunkin mieheen, jonka kanssa fyysisesti synkkaa. Mutta nämä miehet eivät koskaan hae mitään parisuhdetta.

Vastaukseni on siis: Totta hemmetissä jatkaisin seurustelua miehen kanssa, johon tuntisin vetoa. Paitsi jos mies olisi henkisesti tai fyysiesti väkivaltainen, kohtelisi huonosti tms.

Vierailija
5/7 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jatkaa seksiä, jos molemmille on ok, ettei muusta ole kysymys ja että kumpikin saa halutessaan jatkaa "sen oikean" etsimistä.

Vierailija
6/7 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään "oikeaa". On tämä kyllä palsta kysymyksineen.

Vierailija
7/7 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään "oikeaa". On tämä kyllä palsta kysymyksineen.

Ei ole mitään oikeaa, jos sillä tarkoitetaan, että koko maailmassa olisi vain yksi oikea ihminen. Mutta on ihmisiä, joiden kanssa kemiat kohtaavat ja on kaikin puolin niin hyvä olla, että heidän kanssaan haluaa viettää aikaansa ja lopulta jakaa jopa arjen. Eli ihmisiä, joiden kanssa haluaa parisuhteeseen. Ap:n tapaama ihminen ei selvästikään sellainen ole.