Voiko saada häädön kerrostaloasunnosta sillä perusteella että
painajaisunien takia huutaa öisin unissaan? Ja koska nuo painajaisunet johtuvat lapsuuden traumoista on huutamiset jokaöisiä.
Kommentit (12)
Jos huutosi häiritsee muita asukkaita niin lähtö tulee. Tai sitten alat valvoa yöt ja nukut päivät, jolloin nukkuessasi ei saa valittaa??
Ajattelepa omalle kohdallesi, miltä tuntuisi herätä joka yö naapurin mölinään?
Muuta kajaaniin asuntojen hinnat nolla euroa 0,- ja hullut poikamiehet huutavat äidin perään yötä päivää 😁
Totuus: häätöä on todella vaikea antaa, jos vuokrat maksetaan ajallaan.
Ja vuokrafirmaa ei välttämättä kiinnosta asukkaiden hyvinvointi.
Ok eli häätö tulee ja toista asuntoa ei sitten saa.
Siis mitä ei saa valittaa? Kyllä minä huudan unissani ihan mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Ja mua ei toisten metelöinnit haittaa silloin kun nukun.
Erittäin epätodennäköistä. Sen mökäämisen täytyisi olla todella äänekästä ja jatkuvaa.
Ei voi saada häätöä, mutta muut naapurit saavat kyllä häädön.
Entä jos valituksen tekijät ovat ulkomaalaisia? Sillon sen häädön varmaan saa.
Voisit käydä ensin kysymässä niiltä (seinä)naapureiltasi, että häiriintyvätkö he sinun huutamisestasi ja kertoa, miksi huudat. Puhuminen on yleensä kannattavampaa kuin kyräily tai arvailu. Jos he heräilevät kauhunkiljahdustesi takia öisin, niin ota selvää miten voit äänieristää sen huoneen, jossa nukut.
Mä oon miettinyt et voiko saada häädön seksiäänistä kun aloin vihdoin saada kunnon munaa?? Äänet voivat olla kyllä naapuritkin herättäviä:(...;)
Voi saada häädön. Muuta korpeen mölisemään!