Miksi muuten ihmiset käyvät aamuisin suihkussa varsinkin jos hankala järjestää?
Työkaveri aikoinaan valitti kun täytyy laittaa kello niin aikaisin soimaan (viideltä) että ehtii suihkuun ennen työpäivää. No, hänellä oli kuitenkin oma työhuone eikä välttämättä ainakaan työpäivän aikana tavannut ketään muita ihmisiä kuin bussikuskin ja kaupan kassan. Ja tätä varten kova puleeraaminen ja vielä valittaminen aiheesta?
En tohtinut kertoa että itse käyn pesulla vain kolmesti viikossa ja nekin iltaisin ja yksi noista on saunomista. Paljon helpompi lähteä töihin ja ei jää pitkät hiukset märiksi -> vilu bussipysäkillä jne. Käytännöllisempää.
Ollaan molemmat sinkkuja ettei mitään miehen tuoksuakaan tarvitse pestä iholta pois tms.
Kommentit (11)
Jotkut haluaa aloittaa päivänsä suihkunraikkaana. Siinä virkistyy hyvin ja hiukset saa kuivaajalla kuiviksi. Lisäksi yöllä voi hikoilla ja iho rasvoittua. Mulla ainakin.
Käyn illalla usein kylvyssä, aamulla ei ehdi
Minä käyn aamulla. Haluan olla freesi töissä. Eikä siihen kauheasti mene aikaa ja hiukset on tapana kuivata. Olen itseasiassa tehnyt tarkan aikataulun, jossa suihku + hiustenkuivaus + meikkaus + pukeutuminen -> tasan 30 minuuttia.
En käy koskaan suihkussa aamulla, vaan illalla. Jokainen toimikoon kuten haluaa, ei kannata valittaa omista valinnoistaan.
Jos kokee tarvitsevansa aamusuihkun, niin sitten järjestää aamunsa niin, että ehtii. Itse käyn aina iltaisin enkä juurikaan hikoile yöllä (tykkään nukkua tosi viileässä), niin koe mitään tarvetta aamusuihkulle. Kasvot pesen lavuaarin päällä ja alapään bideesuihkulla.
Hiukset rasvoittuvat näkyvästi yön aikana. Jos pesee illalla, ovat ne ehkä lounaaseen saakka siedettävät, sitten ne alkavat olla siinä pisteessä että menevät rasvaisiksi suikaleiksi.
Minulla on atooppinen iho, joka vaatii iltaisin järeät rasvaukset. Olen aamulla sellainen rasvapallo, että suihku on aivan ehdoton ennen kotoa poistumista. Toki joidenkin mielestä atooppista ihoa ei saisi pestä ikinä, mutta oma ihoni voi paljon paremmin, kun peseydyn kahdesti päivässä ja rasvaus tapahtuu vasta sen jälkeen puhtaalle iholle.
Turun vesijohtovesi oli semmoista aikoinaan, että oli parree käydä aamusuihkussakin.
En minäkään peseydy joka päivä. Iho ei kestä sellaista määrää pesua kuin jotkut pystyvät kaksi kertaa päivässäkin. En haise saati hiukset rasvoittuvat.
Mä käyn suihkussa aamulla, koska hikoilen yöllä. Joillakin meillä kärttyisistä vaihdevuosimammoista tämä on tosi paha ongelma. Ei mullakaan kovin paljon kontakteja päivän aikana ole, mutta en halua haista silti hielle. Tänään käyn vain viikko-ostokset kaupasta ja silti menen kohta suihkuun, vaikka olen lomalla juuri nyt. Mutta olipa ihana, että sai tehtyä jumpankin aamulla.