Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma on niin ulkonäkökeskeinen

Vierailija
14.04.2020 |

Että kun on vanhahko, mummottuneen näköinen nainen, niin ketään miestä ei kiinnosta. Pitäisi olla kaunis, seksikäs koko elämänsä. Miten vanhanajan mummon näköiset naiset ovat ratkaisseet tämän ongelman?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamalla kumppaniksi vanhahkon ukin.

Vierailija
2/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän useamman vuosikymmenen vanhempaa miestä kannata ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei, vaan samanikäinen.

Vierailija
4/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei, vaan samanikäinen.

Ei ole samanikäisissä miehissä yhtä vanhannäköisiä ja pappaantuneita.

Vierailija
5/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas muistutus siitä että kannattaisi pariutua nuorena viisaasti. Ennen tämä hanskattiin paremmin, nyt hanskataan vain yksin kotona. Oli karanteeni tai ei.

En ole miesasiamies, mutta kun olen asiaa tutkinut, niin onhan se selvä ettei tämä nykyinen malli voi toimia. Nuorina miesten enemmistö tuhoaa lähinnä itsetuntonsa, naisten tinderöidessä kaikkea maan ja taivaan väliltä. Harvemmin kuitenkaan sitä tavallisen harmaata naapurin poikaa. Kun koko maailman värisyttävä kirjo on koettu ja joku niistä hiirulaiaista pitäisi kuitenkin saada sitoutettua perheprojektiin, mutta eihän niistä mitään tule näillä taustoilla.

Naisilla muutenkin iän myötä hehku vaimenee ja luonne ankeutuu, joten eipä vanhemmiten ole niin väliäkään enää, että onko sitä naista ollenkaan. Nuo viat kestää helpommin, jos on esimerkiksi kymmenen vuotta hyviä muistoja pohjalla, mutta uutuustarjouksena houkutteleva kuin käytetty vessapaperi. Eikun jonottamaan!

Vierailija
6/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalaissika kirjoitti:

Taas muistutus siitä että kannattaisi pariutua nuorena viisaasti. Ennen tämä hanskattiin paremmin, nyt hanskataan vain yksin kotona. Oli karanteeni tai ei.

En ole miesasiamies, mutta kun olen asiaa tutkinut, niin onhan se selvä ettei tämä nykyinen malli voi toimia. Nuorina miesten enemmistö tuhoaa lähinnä itsetuntonsa, naisten tinderöidessä kaikkea maan ja taivaan väliltä. Harvemmin kuitenkaan sitä tavallisen harmaata naapurin poikaa. Kun koko maailman värisyttävä kirjo on koettu ja joku niistä hiirulaiaista pitäisi kuitenkin saada sitoutettua perheprojektiin, mutta eihän niistä mitään tule näillä taustoilla.

Naisilla muutenkin iän myötä hehku vaimenee ja luonne ankeutuu, joten eipä vanhemmiten ole niin väliäkään enää, että onko sitä naista ollenkaan. Nuo viat kestää helpommin, jos on esimerkiksi kymmenen vuotta hyviä muistoja pohjalla, mutta uutuustarjouksena houkutteleva kuin käytetty vessapaperi. Eikun jonottamaan!

Mitä noin naisista ajatteleva naisella tekisikään...?

Vierailija
7/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalaissika kirjoitti:

Tässä on totuutta mukana.

Olen juuri tuo joka on vain hakannut päätä seinään nuorten naisten kanssa, mutta ongelma on se että nyt kun olen 34v niin en minä mitään 35v naista halua.

Ei tunnu oikealta että koko 18-25v paras ikäluokka pitäisi vain skipata kokonaan.

Vierailija
8/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat taas ulisemassa.

Vierailija
9/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykyisin on muka yhdessä koko elämänsä saman ihmisen kanssa? Suomessa varmaan jotain 5 prosenttia. Se että on päätynyt nuorena hyvän kumppanin kanssa yhteen ei tarkoita ettei voisi erota ja löytää uuden hyvän kumppanin.

Vierailija
10/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee niin harvapa enää kauniilta näyttää joten ikääntyminen on jokaisen kohtalo.

Vierailija
11/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charmantteja +50 vuotiaita olen nähnyt kummassakin sukupuolessa. Rypyt saa näkyä.

Vierailija
12/12 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalaissika kirjoitti:

Tässä on totuutta mukana.

Olen juuri tuo joka on vain hakannut päätä seinään nuorten naisten kanssa, mutta ongelma on se että nyt kun olen 34v niin en minä mitään 35v naista halua.

Ei tunnu oikealta että koko 18-25v paras ikäluokka pitäisi vain skipata kokonaan.

No miksi nuoren naisen pitäisi haluta 34-vuotias?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi