Voiko lapsi leikkiä pehmoleluilla eri eläinlajien seurustelevan?
Voiko sen sallia, vai pitääkö opettaa että "pehmolelut pariutuvat" vain saman eläinlajin sisällä? Tämä kuulostaa nyt vähäpätöiseltä, mutta asennoituminen vaikuttaa koko elämään. Miten lapsi pitää kasvattaa?
Kommentit (13)
No eihän niillä pehmoilla ole sukupuolielimiäkään, joten en nyt olisi niin tarkka tuonkaan suhteen.
Pääasia, että ovat eri sukupuolta! Lajilla ei niin väliä.
t. KD:n jäsen
Meillä ei lasten pehmot koskaan seurustelleen. Ehkä siksi, että 4v ei tajunnut, että moinen on osa elämää. Ne pehmot seikkaili avaruudessa, dinosaurusten keskellä tai synkässä metsässä, mutta ei ne ikinä tykänneet kenestäkään erityisesti.
Ehdottomasti pitää opettaa, että eri lakit eivät pysty pariutumaan.
T. Persujen jäsen
Sitten sinun täytyy erottaa karnivori-pehmot ja herbivori-pehmot eri huoneisiin asumaan. Pahimmat petopehmot on kait laitettava tukevaan häkkiin jotta ei vahingoita pienpetopehmoja.
Leikin juurikin tuommosia leikkejä. Esim.kettu ja kissa oli yhdessä ja niiden lapset oli pupuja. Kaikkee sitä mutta lapset on lapsia, en minä nyt aikuisena ajattele että naapurin koira saisi meidän fretin kanssa pentuja aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Leikin juurikin tuommosia leikkejä. Esim.kettu ja kissa oli yhdessä ja niiden lapset oli pupuja. Kaikkee sitä mutta lapset on lapsia, en minä nyt aikuisena ajattele että naapurin koira saisi meidän fretin kanssa pentuja aikaiseksi.
Eihän homoseksuaalit ihmisetkään saa lapsia aikaiseksi, mutta silti ne saavat seurustella.
Uusavuttomuus on käsin kosketeltavissa
Kun olin lapsi, pehmoleikeissäni kissa ja robotti olivat hallitsijapariskunta. Ihan täysjärkinen musta kaavoi. Anna AP lapsen leikkiä.
Leikeissä kaikki on mahdollista. Itse en leikkinyt varsinaisesti pehmoleluilla, mutta Pieni Merenneito seurusteli välillä Vaaleanpunaisen pantterin ja välillä Rafikin kanssa.
Toki lasten leikeistä voi ahdistua, jos on tarpeeksi kapea maailmankuva, jossain av-keskustelussa tiukkapipomamma julisti ettei Batman voi lentää kuin Teräsmies.
Ei voi. Lapsi voi traumatisoitua. Parempi ottaa lelut pois ja laittaa ne patterin väliin.
Mitä ap ajattelee, että tapahtuu, jos leikeissä on lajirajat ylittäviä rakkaustarinoita? Lapsi kasvaa kieroon?
Up