Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet luulee et kauniit naiset on velvollisia vastaamaan heille?

Vierailija
13.04.2020 |

Esim jos ei kauniina naisena vastaa jollekin miehelle ja tämä on sinusta kiinostunut,s e mies saattaa jopa suuttua ja pahoittaa mielensä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa kysymys laajempana: miksi miehet olettavat, että naisten on velvollisuus vastata heille?

Vierailija
2/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa kysymys laajempana: miksi miehet olettavat, että naisten on velvollisuus vastata heille?

miehet ei näe naisia ihmisinä xDD :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista. Miehelle tulee paha mieli, kun hänelle ei vastata.

Nyt kuulkaas, siskot, vastaatte joka jampalle nätisti! Ihan voi kylmästi mutta ystävällisesti valehdella, että on jo hyvässä parisuhteessa, jos ei miesreppanan aloitus yhtään kiinnosta.

Vierailija
4/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät ymmärrä, mikä kompleksikysymys on? Mä luulin, että te olitte koulutettuja.

Vierailija
5/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitäisi varmaan kysyä niiltä miehiltä, jotka näin olettavat. Ei me normaalit voida tietää, mitä hullujen päässä liikkuu.

Vierailija
6/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kaikkein huvittavin tapaus on ollut sellainen, että olin lenkillä ja juoksin kuulokkeet korvilla kun joku hyppäsi eteen ja halusi alkaa tehdä tuttavuutta. Kiersin vaan tyypin ja jatkoin matkaa niin alkoi huutelu miten en ole niin kaunis kuin luulen ja kuvittelen itsestäni liikoja :,D

Vierailija
7/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä on kohteliasta vastata toiselle, jos tämä kysyy jotakin joko kasvokkain tai viestissä. Voihan sitä vastata myös, ettei lähempi tuttavuus kiinnosta. Mutta jos toine; kysyy vaikka kelloa, miksi ei voisi vastata? Pakkohan se ei tietenkään ole. Onhan olemassa epäkohteliaita moukkiakin.

Vierailija
8/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap jankuttaa täällä aina miehistä. Mahtaa olla vaikeaa elämä jos mikään muu asia ei old mielessä kuin vastakkainen sukupuoli?

T. Hetero mies

Vierailija
9/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä on kohteliasta vastata toiselle, jos tämä kysyy jotakin joko kasvokkain tai viestissä. Voihan sitä vastata myös, ettei lähempi tuttavuus kiinnosta. Mutta jos toine; kysyy vaikka kelloa, miksi ei voisi vastata? Pakkohan se ei tietenkään ole. Onhan olemassa epäkohteliaita moukkiakin.

samaa tapahtunut ja minutpa jopa ihan haukuttu ämmäksi ja muuta

Vierailija
10/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kaikkein huvittavin tapaus on ollut sellainen, että olin lenkillä ja juoksin kuulokkeet korvilla kun joku hyppäsi eteen ja halusi alkaa tehdä tuttavuutta. Kiersin vaan tyypin ja jatkoin matkaa niin alkoi huutelu miten en ole niin kaunis kuin luulen ja kuvittelen itsestäni liikoja :,D

Oliko suomalainen?

Vierailija
11/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten naiset pitää miehiä törkeinä ja käytöstavattomina, jos eivät esim. tervehdi takaisin...

Vierailija
12/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todella ehdi ja jaksa kaikille vastata. Näitä tulee niin usein.

Vierailija
13/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vasta suuttuvatkin, jos jättää huomiotta. Sitä homottelun määrää.

Vierailija
14/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kuulu ihan perus käytöstapoihin? Jo aloitus sen kertoo, kun piti painottaa kauneutta, kauniilla naisilla on valitettavan usein nykyään suuret luulot itsestään ja kusta päässä. Jotenkin tämä töykeys ja moukkamaisuus on mielestäni tämän someajan aikaansaamaa. Ennen somea ei oltu niin yleisesti epäkohteliasta, mutta netissä siihen on opittu ja tuotu se reaalielämään. No, kauneuskaan ei ole ikuista.

Vierailija
15/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edes me ihan tavalliset naiset. Itelle tulee deittipalstalla viestejä noin 20-30 mieheltä päivittäin ja sitte siellä jotkut alemman tason miehet vetää raget kun en vastaa kuin pelkästään 5/5 tason miehille. Ei mullakaan oo koko päivää aikaa eikä naisen huomio oo mikään ihmisoikeus miehille.

Vierailija
16/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai edes me ihan tavalliset naiset. Itelle tulee deittipalstalla viestejä noin 20-30 mieheltä päivittäin ja sitte siellä jotkut alemman tason miehet vetää raget kun en vastaa kuin pelkästään 5/5 tason miehille. Ei mullakaan oo koko päivää aikaa eikä naisen huomio oo mikään ihmisoikeus miehille.

Niin ja voin vaan kuvitella millasta tää on niille oikeesti kauniille naisille. Varmaan sadat miehet lähestyy joka päivä ja sitten pitäis muka huomioida ne kaikki.

Vierailija
17/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei todella ehdi ja jaksa kaikille vastata. Näitä tulee niin usein.

Hopeaketun sisäinen tiuku kilisi. Tässäpä vasta tavoittelemisen arvoinen naaras

Vierailija
18/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle oo ainakaan ikinä suututtu. Enemmänkin ennakoivat että heillä ei ole mahdollisuuksia.

Vierailija
19/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauniit naiset luulee, että rumemmat naiset olisi enemmän velvollisia vastaamaan miehille?

Vierailija
20/21 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit alkaa kutsua itseäsi miltonautiksi.