Onko muita jotka ei pidä suklaasta
En pidä suklaasta. Ihan vähän pystyy syömään mutta jos paljon syö tulee vaan paha olo. Onko muita jotka ei pidä suklaasta.
Kommentit (8)
En pidä suklaasta. Aikoinaan söin sitä kaksin käsin, joten epäilen, että jonkinlainen kyllästyminen.
Ainut makea, josta pidän todella paljon on salmiakki.
Joo. Nää pienet nougattäytteiset ääsiäismunat on ok, mutta nyt tuli syötyä useampi ja paha olo, kiitos riitti. Suklaakakkua en voi sietää. Suurin osa suklaasta maistuu mielestäni kitkerältä. Mullekin kyllä tulee aika helposti makeasta muutenkin paha olo ja refluksioireita, eikä sitä edes paljon tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
En pidä suklaasta. Aikoinaan söin sitä kaksin käsin, joten epäilen, että jonkinlainen kyllästyminen.
Ainut makea, josta pidän todella paljon on salmiakki.
Eli käytännössä siis et pidä mistään makeasta.
En pidä enkä suuremmin nykyään muustakaan karkista. Joskus ostan kahvin kanssa pätkiksen ja se on riittävän kokoinen.
Pitäisin muuten, mutten tiedä mikä hampaitani vaivaa kun suklaasta alkaa vihlomaan. Liekö siellä jotain reikiä joiden kautta suklaa menee makuhermojen sijaan kutittelemaan kipuhermoja.
Täällä yksi. Kyllä mä joskus syön, mutta en ikinä osta itse edes pientä patukkaa ja jos joku tuo töihin vaikka suklaalevyn niin en edes koske. Ei vaan maistu. Sama juttu karkkien kanssa.
Sama homma minulla. Pätee kyllä lähes kaikkeen makeaan.