Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset voivat pitää pillifarkkuja? Tuntuvat inhottavilta päällä. Kaikki pitävät niitä

Vierailija
11.04.2020 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän treenitrikoita, vaikka ne vasta palstalla saakin kaikkien verenpaineet ylös. Pukeutukaa miten tykkäätte ja mikä tuntuu hyvältä.

Vierailija
2/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene tuuli housunlahkeista sisään eli on lämpimämmät kuin leveät liehulahkeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän näköiset ja paljastelevat. Eivät ole enää edes muodissa niin silti pidetään.

Vierailija
4/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät housut eivät tunnu inhottavilta. Voivat näyttää tiukille mutta eivät ole tiukat.

Vierailija
5/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus HM:ssä myytiin aivan järjettömän kapeita housuja. Olen itse todella kapeasäärinen, mutta minullakin ne tuntuivat tiukilta ja tukalilta, kun sovitin. Mitä järkeä sellaisissa housuissa on?

Vierailija
6/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeän näköiset ja paljastelevat. Eivät ole enää edes muodissa niin silti pidetään.

Miksi pitää aina olla niin peittelevä ettei vaan mikään muoto näy?

Vierailija
7/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on elastaania, ne ovat mukavat. Ja Suomen oloissa kätevät, kun lahkeet saa saappaanvarsien sisään.

Vierailija
8/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on ihan parhaat! Ei heilu lahkeet loskassa, ei tuulessa. Aurinkoisella säällä saa käärittyä kivasti ylös.

Suorat housut saavat jalat sitä paitsi näyttämään tasapaksuilta. Kapeneva lahje pidentää sääriä ja on helppo piilottaa saappaankin sisään.

En edes käytä muita.

Vierailija
9/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus HM:ssä myytiin aivan järjettömän kapeita housuja. Olen itse todella kapeasäärinen, mutta minullakin ne tuntuivat tiukilta ja tukalilta, kun sovitin. Mitä järkeä sellaisissa housuissa on?

Niin. Mitä järkeä on myydä housuja sinua pienemmille ja laihemmille naisille? 🤔

Vierailija
10/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne on inhottavat? Sopivan kokoiset ja malliset ja riittävästi elastaania, niin ovat kuin toinen iho.

Vierailija
11/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leggins - ihaanaaat

farkut - paljastavat

ööö häh?

Paljastaa mitä? läskit reiden ja kaikki makkarat? Vain jos kuulut näihin:

Naisista vähintään ylipainoisia oli 63,2 % (painoindeksi 25 kg/m2 tai enemmän).

Naisista lihavia oli 27,5 % (painoindeksi 30 kg/m2 tai enemmän).

Vierailija
12/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ovat todella mukavat päällä, mikäli ovat oikean kokoiset...

Vierailija
13/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pillifarkut ovat juuri parhaimmat tuntuiset, en edes omista muita farkkuja. Tykkaan etta housut menevat ihoa pitkin eivatka lorpota tai lepata missaan. Tykkaan ihonmyotaisista mutta ei puristavista vaatteista.

Vierailija
14/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olisi minua laihempi, olisi varmaan anorektikko.

Vierailija
15/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan, hanki sitten lihasta niin ne sääret näyttääkin paremmilta. Vain läski läski on laihaa läskiä kuvottavampi.

Vierailija
16/16 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kokeillut yhtä tai kahta numeroa suurempia. Mutta tosiaan, jos on tottunut liikkumaan yöpuvun kokoisissa housuissa, niin tuntuuhan se erilaiselta kun ne housut on ihoa vasten, mutta mielestäni se tunne kun on oikean kokoiset pillihousut jalassa on sama kun on vaikka sukkahousut päällä. Kyllä ne tuntee, muttei se nyt inhottavalta tunnu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän