Pääsiäisenä parkkipaikat kauppojen edessä tupaten täynnä!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin kiirastorstaina aamulla klo 8 ja täyttä oli, mitähän lie ollut iltapäivällä kun ihmiset pääsivät töistä, en uskalla edes ajatella.
Minä kävin iltapäivällä. Ei ollut pahempia ruuhkia.
Ymmärrettävää. Itse kävin 7.00 ja ymmärrän että ihmiset tarvitsee pääsiäiseksi ruokaa.
Ei se niin mene että itse saa mennä mutta muut ei.
Mutta onneksi entinen HUS-pomo oli vain pääsiäisajelulla eikä itse käynyt kaupoilla :D
Meillä Salossa oli kiirastorstaina ihan täynnä klo 14-15 kauppa. Oli pakko käydä hakemassa ostokset, kun lapset olivat isän kanssa ja en todella halua heitä ottaa kauppaan. Ihmiset köhii ja työntyy ihan kylkeen kiinni. En huomannut mitään varomista. Muutenkin inhoan kaupassa käymistä ja nyt korona-aikaan vielä enemmän.
Poika on töissä ruokakaupassa. Kertoi että ihmisiä oli enemmän kuin jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin kiirastorstaina aamulla klo 8 ja täyttä oli, mitähän lie ollut iltapäivällä kun ihmiset pääsivät töistä, en uskalla edes ajatella.
Minä kävin iltapäivällä. Ei ollut pahempia ruuhkia.
Samoin.
Kävin pe klo 19 citymarketissa, tilaa oli.
Kävin keskiviikkona 21 jälkeen prismassa ja paljon oli ihmisiä liikkeellä. Ja monet tuotteet oli loppu.
Ei saa hamstrata, ei saa käydä kaupassa samaan aikaan muiden kanssa, ei voi tilata kotiin (kauppojen keräys- ja noutopalvelut tukossa) jne. eli miten sitä nyt sitten pitäisi oikeaoppisesti toimia. Aamulla ei saa mennä, se aika on varattu vanhuksille, päivällä olen töissä, illat lasten kanssa, yöt nukun. Minulle ainoa mahdollinen järkevä aikaikkuna on klo 15.30 ja 18 välissä eli voisinko vaatia, että kukaan muu ei saa silloin tulla kauppaan, koska minä haluan asioida rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin keskiviikkona 21 jälkeen prismassa ja paljon oli ihmisiä liikkeellä. Ja monet tuotteet oli loppu.
Joten piti käydä toisessa kaupassa 👎