Olen aina väsynyt. Saisiko lasten hankkiminen minuun virtaa?
Ongelmani on, että olen koko ajan väsynyt. Töissä käymistä lukuun ottamatta olen koko ajan kotona ja koko ajan kotona ollessani olen sängyssä makuulla, koska olen niin väsynyt. Usein töistä tultuani vaihdan heti pyjamaan ja menen sänkyyn. Syönkin sängyssä. Katselen läppäriltä netflixiä ja nukahtelen pitkin iltaa koska olen niin väsynyt.
Kuulin teorian että jatkuva väsymys johtuisi passiivisesta elämäntyylistä. Olen aiemmin aloittanut esim. salilla käymisen, mutta jouduin lopettamaan sen, kun en jaksanut käydä siellä.
Voisiko lasten hankkiminen parantaa väsymykseni? Sitä kun ei voi jättää kesken. Tai siis voi, jos lapset huostaanotetaan, mutta en usko että päästäisin tilannetta siihen.
Siispä: saisiko lasten hankkiminen minuun virtaa?
Kommentit (15)
Ei kai lasten hankkiminen virtaa anna vaan vie sitä.
Kyllä jaksaa paremmin lasten kanssa, jos on ne synnyttänyt, hormonit muuttavat naista.
ei lasten hankkiminen ainakaan paranna tilannetta. aloita joku uusi liikuntaharrastus, mutta hitaammalla tahdilla. ja syö terveellisemmin.
Jos on lapsia niin silloin on motivaatiota tehdä asioita ihan eri lailla kuin yksin ollessa. Yksin ollessa ei oikein mikään jaksa kiinnostaa.
Et kuulosta terveelta, käy ihmeessä lääkärissä.
Kannattaa ensin sulkea pois sairauden mahdollisuus. Jos fyysistä syytä väsymykselle ei löydy, ei lasten hankkiminen välttämättä ole edes huono idea. Itse sain ainakin ihan uutta iloa ja virtaa elämääni vuosikausien väsymyksen ja masennuksen jälkeen.
Multa se vei viimeisenkin elämänkipinän.
M34
Hieman läpinäkyvä, mutta vaihtelun vuoksi virkistävä provokulma. Vaatii hieman hiomista vaikka tuntuukin uppoavan kaikkein pösilöimpiin. 3/5.
Ehdottomasti, etenkin vauva-aika piristää kummasti, kun ei saa yölläkään nukkua. Kannattaa hankkia vähintään kolme lasta ja mahdollisimman pienillä ikäeroilla.
mä oon vähän laiskanpuloeinen luonteeltani, ja oon ollut todella paljon aktiivisempi vauvani synnyttyä juurikin siksi ettei voi vaan olla tekemättä kun lapsi määrää tahdin. Ei ole varsinaisesti enemmän virtaa, oon todella väsynyt mutta ei voi pysähty ä.
Eikö ap ole huomannut, miten harmaina ja univajeisina tuoreet äidit lastenrattaidensa kanssa raahustavat pitkin kyliä?
Naurahdin otsikolle, En lapsiani vaihtaisi mihinkään, rakastan niitä yli kaiken. Mutta, että virtaa niistä. Kokeile, saatko virtaa jos kuukausikaupalla nukut vain pari tuntia yössä, nekin pätkissä.
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin otsikolle, En lapsiani vaihtaisi mihinkään, rakastan niitä yli kaiken. Mutta, että virtaa niistä. Kokeile, saatko virtaa jos kuukausikaupalla nukut vain pari tuntia yössä, nekin pätkissä.
Itse et liene koskaan kokenut sitä motivaatiopulaa minkä yksinäisyys ihmiselle luo. Yksinäinen ei jaksa ponnistella, ja kun mitään ei tee, niin nuutuneisuus ja epämääräinen väsymys dominoi.
Älä missään tapauksessa hanki lapsia. Sinulla ei ole kaikki kunnossa. Käy lääkärissä.