Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä biotiinivalmiste hiusten ja ihon hyvinvointiin?

Vierailija
09.04.2020 |

Suosittele! Joo, ravintohommat on suht kunnossa, tämä tueksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kasvaa viikset ja parta.

Vierailija
2/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Kasvaa viikset ja parta.

Käyttämäni loppui, etsin uutta tilalle. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne pelkät biotiini-valmisteet apteekista tai esim lifesta on parhaita eikä tarvi maksaa itteensä kipeäksi.

Vierailija
4/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä toiminut nämä, eli päivittäin olen ottanut tabletin Piimax c+ Biotiini ja vielä sinkki tbl. Tämä ollut jo vuosia käytössäni. Lisäksi D-vitamiinia.

Hiukset ja kynnet kuin ihonkin kiittävät. Sanovat että näytän kymmenen vuotta ikäisiäni nuoremmalta.

Vierailija
5/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fennovita biotiini plus. siinä on lisäksi esim. sinkkiä, b-, c-,d, ja e-vitamiinia, seleeniä, metioniiniä ym.

Vierailija
6/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäravinteet ovat pelkkää rahastusta. Monipuolinen ruokavalio ja terveet elämän tavat riittävät ihmiskehon kaikkiin tarpeisiin. D-vitamiini on ainut suositeltava , sekä kasvis-vegaaniravintoa syöville B12

No, jokainen tulkoot autuaaksi uskollaan.

Vierailija
7/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäravinteet ovat pelkkää rahastusta. Monipuolinen ruokavalio ja terveet elämän tavat riittävät ihmiskehon kaikkiin tarpeisiin. D-vitamiini on ainut suositeltava , sekä kasvis-vegaaniravintoa syöville B12

Just tätähän mä kysyin👍 Laitoin näiden varalle vielä aloitukseenkin maininnan, mutta ei näköjään auta.

Ap

Vierailija
8/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halo Beauty Hair Skin & Nails- valmiste! Pitää tosin tilata jenkeistä, mutta on todella hyvä ja oikeasti hoitaa sitä ihoakin. Mulle tulee normaaleista biotiineista näppylöitä, tästä ei tule.

Vierailija
9/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini (plus bioperin)) ei ole niin hyvä. Kannattaa ottaa muitakin.

Oligonol:

Reduces skin wrinkles and brown spots

Lessens fatigue and increases endurance

Reduces visceral (belly) fat

Supports cardiovascular health

Hyaluronic Acid:

a protein found naturally in the body, particularly in the joints as a component of Synovial Fluid (a lubricant that reduces friction) and in the collagen network responsible for maintaining the structure of the skin.

HA is known to hold up to 1000 times it's weight in water, and as we age it degenerates, leaving us with aching stiff joints and a dried out skin structure that beneath the surface is damaged and on the surface is visible as wrinkles.

Phytoceramides: Phytoceramides are plant derived equivalent of ceramides. Ceramides are a lipid that helps keep your skin hydrated. Helps to support fine line and wrinkle reduction Most phytoceramides are obtained through wheat. Phytoceramides from We Like Vitamins are obtained from sweet potatoes making them naturally gluten free.

Biomed Luuydin kuutiot 2x päivässä

Tämä on paras biotiini valmiste:

Doctor’s Best Stabilized R-Lipoic Acid with BioEnhanced Na-Rala

Vierailija
10/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viviscal

Vierailija
11/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimille tarkoitettu Biotin Forte. Sopii ihmisille myös eikä maksa niin paljon.

Biorion on sikahyvä myös, mutta kalliimpi tietty.

Vierailija
12/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ne pelkät biotiini-valmisteet apteekista tai esim lifesta on parhaita eikä tarvi maksaa itteensä kipeäksi.

Just noissa paikoissa saa maksaa itsensä kipeäksi.

Esim

Amazon Elements biotiini 130 pilleriä $8.99

Ja

APTEQ BIOTIINI EXTRA 60 kapselia 15,85 €

Eihän hinta ole kuin 4x.

Sun kannattaisi syödä aivo lisä ravinteita 😂

Vierailija
13/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halo Beauty Hair Skin & Nails- valmiste! Pitää tosin tilata jenkeistä, mutta on todella hyvä ja oikeasti hoitaa sitä ihoakin. Mulle tulee normaaleista biotiineista näppylöitä, tästä ei tule.

Mistähän johtuu, että jostain biotiinivalmisteista tulee näppyjä ja jostain ei. Mulla biotiini strong hair&nails aiheuttaa jäätävän räjähdyksen naamaan, Apteq biotiini ei. Sisällysluetteloista en ole löytänyt mitään mikä tämän selittäisi.

Vierailija
14/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimille tarkoitettu Biotin Forte. Sopii ihmisille myös eikä maksa niin paljon.

Paljonko vedät tätä päivässä?

Vierailija
15/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ottanut vain yhden päivässä, mutta kyllähän niitä ihmiset enemmänkin ottaa. Guuglaa "eläinten biotiini ihmisille" tms, niin varmaan löytyy paljon keskusteluja.

Vierailija
16/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biotiini (plus bioperin)) ei ole niin hyvä. Kannattaa ottaa muitakin.

Hyaluronic Acid:

a protein found naturally in the body, particularly in the joints as a component of Synovial Fluid (a lubricant that reduces friction) and in the collagen network responsible for maintaining the structure of the skin.

HA is known to hold up to 1000 times it's weight in water, and as we age it degenerates, leaving us with aching stiff joints and a dried out skin structure that beneath the surface is damaged and on the surface is visible as wrinkles.

Jos on näin hyvää tietoa asiasta, niin en menisi valmistetta syömään. Hyaluronihappo ei ole proteiini.

Hyaluronaani eli hyaluronihappo on solujen pinnalla valmistettava ja soluväleissä esiintyvä pitkäketjuinen sokerimolekyyli.

Kaikkea sitä ihmiset uskookin!

Vierailija
17/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just noissa paikoissa saa maksaa itsensä kipeäksi.

Esim

Amazon Elements biotiini 130 pilleriä $8.99

Ja

APTEQ BIOTIINI EXTRA 60 kapselia 15,85 €

Eihän hinta ole kuin 4x.

Sun kannattaisi syödä aivo lisä ravinteita 😂

Niin siis 15-18e 60kpl biotiinipurkista ei ole kallis, kun biorion yms sellaiset maksaa kolme kertaa saman verran.

Ja sinun kannattaisi opetella vielä yhdyssanoja.

Vierailija
18/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustista ja Mirristä halvemmalla sama tuote kuin apteekista, jos ei haittaa, että siinä luvataan kiiltävä turkki ja kestävät kynnet. Pari vuotta käytetty ukon kanssa, emmekä ole muuttuneet ihmissusiksi. Auuuuuuuu!

Vierailija
19/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mennyt kauaa, että jonkun piti tulla taas pätemään :(

Itse käytän tällä hetkellä Vitabalansin Biotiini Collagen -valmistetta ja on minusta hinta-laatusuhteeltaan ihan ok. Välillä syön pelkästään e-vitamiini kapseleita ja välillä pelkästään kollageenia.

Mulla on hyvä iho perimältäkin, äidilleni tuli ensimmäiset otsarypyt seitsemänkymppisenä, mutta hoidan ihoani ja hiuksiani myös hyvin niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Olen 46 v, enkä vätä näyttäväni 10 vuotta nuoremmalta, mutta nelikymppisestä käyn kyllä. Kun iho on hyvässä kunnossa, riittää myös vähempi meikki, mikä puolestaan edesauttaa freesimpää ulkonäköä yleisesti ottaen, kaikkihan tietää kuinka liian paksu pakkeli vanhentaa ihan nuorenkin ihmisen.

Vierailija
20/21 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ottanut vain yhden päivässä, mutta kyllähän niitä ihmiset enemmänkin ottaa. Guuglaa "eläinten biotiini ihmisille" tms, niin varmaan löytyy paljon keskusteluja.

Googlasin, että koirille annos olisi 1 tabletti 10kg kohti. Jos tota soveltaa suoraan ihmiseen niin mun olisi otettava ainakin 6 tablettia päivässä.