Voi hitto, uusi työkaveri on jo kolmasti huomauttanut kuinka flirttailen jonkun kanssa, joku on ihastunut minuun jne.
Ja nämä kaikki kolme ovat eri miehiä, työyhteisöstä tuttuja kyllä kaikki.
Kommentit (15)
Ei vissiin tajua että miesten kanssa voi olla kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Ei vissiin tajua että miesten kanssa voi olla kaveri?
No myönnettäköön ettei kaikkien noiden kanssa pelkästään kaverilliset ajatukset itselläkään ole.
Sen siitä saa kun tyrkyttää itseään kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun tyrkyttää itseään kaikille.
En mä nyt oikeasti tyrkytä (olen ollut 15 vuotta selibaatissakin) mutta saa sitä pilke silmäkulmassa olla, työpaikallakin.
No jos kerran tiedät itsekin, että flirttaat ja myönnät, etteivät ajatuksesi ole kaverilliset näitä miehiä kohtaan, niin miksi ihmettelet, että muutkin työkaverisi sen huomaavat.
Vierailija kirjoitti:
No jos kerran tiedät itsekin, että flirttaat ja myönnät, etteivät ajatuksesi ole kaverilliset näitä miehiä kohtaan, niin miksi ihmettelet, että muutkin työkaverisi sen huomaavat.
En tiennyt että työkaveri seuraa noin tarkkaan tekemisiäni ja varsinkin huomauttaa siitä!
Sanot, että mitä sitten. Jos häiritsee niin katsoo muualle. Saahan sitä ihminen flirttailla. Ei elämää eikä edes flirttiä tarvitse ottaa niin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että työkaveri seuraa noin tarkkaan tekemisiäni ja varsinkin huomauttaa siitä!
Ilmeisesti vaikea olla huomaamatta. Jos sua häiritsee se, niin voithan vähän hillitä flirttailua työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun flirttailun sijaan keskittyä töihin. Vähän turha valittaa, jos itse kiinnittää käytöksellään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun flirttailun sijaan keskittyä töihin. Vähän turha valittaa, jos itse kiinnittää käytöksellään huomiota.
Työasiaa siinä koko ajan tehdäänkin kun keskustellaan. Minkä mä sille voin että molemmilla osapuolilla lentää ajatus samalla eikä olla mitään puisevia tikku-ukkoja.
Itsekkin olen hieman samassa tilanteessa ap:n kanssa. Firman rouvista muutamat on aika hurjia flirttailijoita, ja minähän lyön löylyä kiukaalle.
Se on muuten jännä, olen syntyperäinen karjalainen Itä-Suomesta, perhe muuttu Pirkanmaalle ollessani 12-v ja itse päädyin opiskelujen jne. jälkeen asumaan Päijät-Hämeeseen ja sieltä lopulta takaisin itään (lunastin mummon ja ukon talon ja sain koulutusta vastaavaa työtä lähikaupungista). Niin joo. Se, mitä mie oon aina pitänyt tavallisena kanssakäymisenä ihmisten kanssa, oli hämeessä päin flirttailua ja varattujen ukkojen vonkaamista. Ihan vaan tavallinen oleminen, hymyily, huumori, nauraminen töissä. Se oli aika hämmentävää. Kun en minä mikään tyrkky ole enkä ns. kaunotar, olen lyhyenläntä reitevä persevä tallukka, en meikkaa, hiukset on värjätty hillityn pähkinänruskeiksi ja joskus mahonginpunaisiksi. Miulla on ruskeat isot silmät ja hymy ulottuu niihin, ja hymyilen paljon. Nauruni on miun mielestä normaalia, mutta Hämeessä sanoivat että se on aika kovaäänistä ja erottuvaa. Idässä kukaan ei ole sanonut siitä, että olisi poikkeavaa?
Kaikki on suhteellista.
Kateellinen kyttääjä.