Kun kerran on pilvin pimein niitä miehiä, niin miksi minä en tapaa heitä missään?
Olen 30v ja ollut aina töissä. Olen elämäni aikana pelkästään naisia nähnyt. Sekä koulussa että työelämässä en ole yksikään mies nähnyt, paitsi tietenkin satunnaisesti joku sähköasennus hommissa oleva.
Meillä on iso ystäväpiiri jossa on 11 nuorta naista. Kaikki ihania, kivoja ja hyvänäköisiä. Vain 2 heistä on suhteessa. Muut kärsivät yksinäisyydestä.
Mä en oikeasti ymmärrä missä te näitä miehiä näette? Helsingissä asutaan.
Kommentit (10)
Samat tyypit oletettavasti kuolevat nälkään buffetissa.
Toimii se luonnonvalinta näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen, tosin Helsingissä asuvana miehenä.
Jep sama täällä. Jokin tässä mättää
baarista ja tinderistä löytyy. Jos työt, koulut ja ystäväpiirit on pelkkiä naisia niin ei jää paljoa vaihtoehtoja.
Töiden kautta. Seuraavaksi eniten baareissa ja joskus myös kadulla, ratikassa yms. joku tulee juttusille.
En halua kuulostaa katkeralta, koska en todellakaan sitä ole, mutta ehkä tässä on käynyt tilanne, missä mielikuva tarjonnasta on vääristynyt?
Ihmisillä on enemmän varaa valita kuin koskaan aiemmin, niin valintaa ei osata tai haluta tehdä? Urokset ovat kautta eläinkunnan aina kilpailleet naaraiden huomiosta, mutta sähköisyyden myötä valikoima on kasvanut loputtomaksi molemmille, ja on todella helppoa sanoa ei myös potentiaalisille kumppaneille.
Tämä pätee kaikkiin joilla on vientiä: oikein hyviä yhteyksiä ihmisten välille jää syntymättä, kun tietää että puhelimesta löytyy aina se seuraava. Tässä on tottakai kaikille puolensa, mutta uskaltaisin väittää että tilanne johtaa myös siihen ettei valintoja osata tehdä, koska ehkä siellä on vielä jotain parempaa..
Ennen aikaan kumppani otettiin samasta tai viereisestä kylästä, omista sosiaalisista piireistä tai jos oikein hurja oli niin internetin treffipalveluista. Siellä joutui ihan tosissaan tekemään myös duunia tutustumisen eteen, kun tekoäly ei parittanut tuhansia ehdokkaita liukuhihnalla. En sano mikä on parempi, mutta näin ole havainnoinut 36vuotisen taivalluksen aikana asioiden muuttuneen.
näin coronan aikaan voi olla hiljaista. Tinderistä voi jonkun panomiehen tilata kotia.
Mä taas en juuri tapaakaan muita kuin miehiä, toki harmillinen yksityiskohta tässä on että olen itse mies. Tai ainakin minä ja toi tapailemani nainen on sitä mieltä. Good luck.
Samaa ihmettelen, tosin Helsingissä asuvana miehenä.