Kiitos teille kaikki hoitajat ja lääkärit!
Teette upeaa työtä. Miettikää miten monia ihmisiä autatte työnne ansiosta. Olen todella kiitollinen teille, olette todella arvokkaita ja työnne on upeaa! Kiitos! ❤️
Kommentit (9)
Minä haluan kiittää heitä ihan muutenkin kuin pelkän koronan takia. He tekevät uskomattoman upeaa työtä ihan ilman mitään koronaakin. Varsinkin erikoissairaanhoidossa hoidetaan vakavia tapauksia ihan päivittäin ja se on normaalia työtä. Perusterveydenhuollolla tietenkin myös tosi tärkeä rooli, eli yhtään heitä vähättelemättä!
Ja miten iloisina kiireestä huolimatta😳
Siis ite ainakin saanut aina tosi hyvää palvelua! Julkista aina haukutaan, mutta mulla ainakin tosi hyviä kokemuksia! Mulla ei ole yhtäkään negatiivista omakohtaista kokemusta julkisesta terveydenhuollosta, ei myöskään yksityisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä!
T. teho-osaston sh
Hienoa työtä teet jos todella on totta, teho yksi vaativimmista paikoista, minusta ei sinne olisi. Tsemppiä 😊
Ovat kyllä kiitoksensa ansainneet. Palstalla aina hoitajista trollaillaan ja nyt toivonkin että tämä trollailu jäisi pois. Tekevät nyt erittäin tärkeää työtä, erityinen kiitos niille jotka taistelevat ns. eturintamassa koronaa vastaan. Kiitos että autatte meitä!
En arvosta hoitajia, varsinkaan kun itkevät kriisin keskellä palkoistaan ja uhoavat kieltäytyvänsä töistä.
Enemmän arvostan kaupan kassojakin.
Entä sairaalan siivoojat? Miksi kaikki unohtaa heidät? Tai muu henkilökunta, jota siellä on?
Ja ne kyllä myös nostaa omaa häntäänsä kiitettävästi.... Jos mä näen vielä yhdenkin ”etulinjassa” kuvatun videon, jossa pyydetään pysymään kotona, kun nämä elokuvatähdet eivät voi, niin mä juoksen nuolemaan Prisman ovenkahvoja.