Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fysiikka: säieteoria todistaa taivaan ja helvetin todeksi

Vierailija
03.04.2020 |

Koska säieteorian mukaan on ääretön määrä universumeja, ja äärettömyyden matematiikan mukaan kaikki jonka tn > 0 tapahtuu äärettömän monta kertaa, tarkoittaa se että äärettömän monta tietoisuutta on nyt taivaassa ja helvetissä.

https://www.math.columbia.edu/~woit/wordpress/?p=2584

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
2/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tarve yrittää ymmärtää sitä, missä olemme osallisena. Miksi juuri me olemme täällä? Miksi juuri minä olen niin merkityksellinen, että olen osa tätä systeemiä?

Vierailija
4/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan siistiä kyllä

Vierailija
6/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vuodelta 2009! Säieteoria on nykyään painunut taka-alalle, ei siitä liene minkään selittäjäksi.

Vierailija
7/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doom eternal on totta! Tiesin sen heti.

Vierailija
8/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun joku todistaisi säieteorian todeksi.

Vierailija
9/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan sekä helvetin tn. on nolla, joten ei se äärettömyyksillä todeksi muutu.

Vierailija
10/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas ja helvetti ovat maan päällä.

Vierailija
11/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitkä lause oli ihan järkevä, kunnes lopussa heitti älyllisen kolmoisvoltin taaksepäin kerien.

Vierailija
12/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minulle raamattu todistaa taivaan ja helvetin. Säieteoria kiinnostaa kuin kilo pascaa.

Mutta oikeasti, täällä maan päällä elämä menee jompaan kumpaan suuntaan; päin helvettiä tai ylöspäin. Ikuisuudessa sama suunta jatkuu. Aina.

Ylöspäin mennään kun kuunnellaan Jeesuksen kovia sanoja siitä millainen on ihmisen olemus ja painutaan aina alemmaksi omissa silmissä (samalla omistaen Kristuksen ristin lohdutus).

Päin helvettiä menee silloin kun itse osataan, pystytään ja kaikki on omasta mielestä kunnossa. Riippumatta uskonnollisesta näkemyksestä tai sen puuttumisesta.

Vierailija
13/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säieteoria ei ole kyennyt todistamaan edes itseään.

Vierailija
14/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmologian ja avaruusfysiikan professori kommentoi:

Kyllä ap:n kommentti on aikalailla oikeassa. Itse lähteen osoitteessa ei ole ongelmaa, vaa siinä, että kyse on keskustelupalstasta.

Sinänsä se ei tarkoita, että väite olisi väärä. Nykyään fyysikoilla ei ole oikein muuta vaihtoehtoa kun tunnustaa multiversumi todeksi, vaikkei sitä voi todistaa. Nykyajan menestykseimmät teoriat osoittaa äärettömän multiversumin pakolliseksi luonnonilmiöksi.

Valitettavasti myös se on totta että myös kipua ja nautintoa näyttäisi kokevan tämän perusteella ääretön määrä universumissa. On nimittäin mahdollista (tn>0) että multiversumissa jossai osataan synnyttää keinotekoisesti tietoisuuksia kärsimään/nauttimaan ikuisiksi ajoiksi.

Toisaalta tämä on sellaista juttua ja teoriaa, ettei tästä juuri puhuta. Toivon itse, ettei äärettömyyttä olisi olemassa. Sellanenkin mahdollisuus nimittäin on olemassa.

Vierailija
15/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tähän sanoo sukupuolentutkimuslaitos?

Vierailija
16/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee pää sekaisin kun alan ajattelemaan tällaista.

Vierailija
17/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minulle raamattu todistaa taivaan ja helvetin. Säieteoria kiinnostaa kuin kilo pascaa.

Mutta oikeasti, täällä maan päällä elämä menee jompaan kumpaan suuntaan; päin helvettiä tai ylöspäin. Ikuisuudessa sama suunta jatkuu. Aina.

Ylöspäin mennään kun kuunnellaan Jeesuksen kovia sanoja siitä millainen on ihmisen olemus ja painutaan aina alemmaksi omissa silmissä (samalla omistaen Kristuksen ristin lohdutus).

Päin helvettiä menee silloin kun itse osataan, pystytään ja kaikki on omasta mielestä kunnossa. Riippumatta uskonnollisesta näkemyksestä tai sen puuttumisesta.

Vierailija
18/18 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä tähän sanoo sukupuolentutkimuslaitos?

-Tieks mitä, me kuollaan kaikki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme