Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti ei tunnu enää äidiltä sen jälkeen kun tutustui uuteen mieheensä.

Vierailija
02.04.2020 |

Ei enää haleja paitsi syntymäpäivänä joku puolen sekunnin kylmä kosketus. Ei enää mitään kiinnostusta tai huomiota. Enemmänkin nyrpistelee nenäänsä minulle ja haukkuu isäni vanhemmuutta, vaikka ei itsekään enää tunnu ollenkaan äitimäiseltä. Kaipaan sitä vanhaa, lämmintä ja rakastavaa äitiä.
16v

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kertonut sille miltä susta tuntuu?

Vierailija
2/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, siinä vain menee pilalle koko loppuelämä, ei muuta.

T. kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kertonut sille miltä susta tuntuu?

Ei sille pysty puhumaan. Joskus koitin avata keskustelua vanhempien erosta, mutta se kääntyi vain siihen, että hän on onnellinen uuden kanssa niin munkin pitäisi olla.

Vierailija
4/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro äidillesi, että sinusta tuo uusi suhde tuntuu pahalta. Kerro että rakastat äitiäsi ja haluisit edelleen olla hänen lapsi. Heti ei tule mieleen miksi vanhempi haluaisi "hylätä" lapsensa, tuletko toimeen uuden miehen kanssa? Tsemppiä sinulle

Vierailija
5/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro äidillesi, että sinusta tuo uusi suhde tuntuu pahalta. Kerro että rakastat äitiäsi ja haluisit edelleen olla hänen lapsi. Heti ei tule mieleen miksi vanhempi haluaisi "hylätä" lapsensa, tuletko toimeen uuden miehen kanssa? Tsemppiä sinulle

Ei se suhde musta sinänsä tunnu pahalta, seurustelkoot vaan. Ois vaan kiva jos sais tuntea olonsa rakastetuksi, varsinkin kun en tee mitään pahoja, en aiheuta huolta (vaikka voisin kyllä kertoa kaikista itsetunto-ongelmista ja muista, mutta en oikeastaan voi, koska mua ei kuunnella), koitan pysyä pois tieltä.

En oo sen miehen kanssa missään tekemisissä, se tulee meille kolmisen kertaa viikossa, mutta mä meen vaan mun huoneeseen koska mun seuraa ei huomaten kaivata. Ei sekään oo koittanut ottaa muhun mitään kontaktia eikä mua huvita sen kanssa hieromaan jotain isäpuolisuhdettakaan.

Vierailija
6/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äidin uus pano menee sun edelle. Sori siitä. Oo onnellinen, jos isäpuoli ei ahdistele sinua seksuaalisesti. Se isäpuoli menee silloinkin joillakin keski-ikäisillä ämmillä lapsen edelle. Tervetuloa pahaan maailmaan.

Vierailija
7/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun äidin uus pano menee sun edelle. Sori siitä. Oo onnellinen, jos isäpuoli ei ahdistele sinua seksuaalisesti. Se isäpuoli menee silloinkin joillakin keski-ikäisillä ämmillä lapsen edelle. Tervetuloa pahaan maailmaan.

Minusta näyttää ettei hänen äiti tajua, on huumassa uudesta miehestä mikä saa käyttäytymään itsekkäästi.

Pystytkö ap kertomaan omalle isällesi tuosta miehestä ja tilanteesta?

Vierailija
8/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se isäpuoli ole. Eikä onneksi kiinnitä muhun minkäänlaista huomiota.

Vierailija
9/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se suhde musta sinänsä tunnu pahalta, seurustelkoot vaan. Ois vaan kiva jos sais tuntea olonsa rakastetuksi, varsinkin kun en tee mitään pahoja, en aiheuta huolta (vaikka voisin kyllä kertoa kaikista itsetunto-ongelmista ja muista, mutta en oikeastaan voi, koska mua ei kuunnella), koitan pysyä pois tieltä.

En oo sen miehen kanssa missään tekemisissä, se tulee meille kolmisen kertaa viikossa, mutta mä meen vaan mun huoneeseen koska mun seuraa ei huomaten kaivata. Ei sekään oo koittanut ottaa muhun mitään kontaktia eikä mua huvita sen kanssa hieromaan jotain isäpuolisuhdettakaan.

Samassa tilanteessa olleena miehenä, kehottaisin sinua antamaan hieman aikaa pariskunnalle.

Kun aikaa kuluu ja äitisi tottuu uuteen ihastukseensa, hän kyllä alkaa huomioimaan sinuakin enmmän.

Ei hänen rakkautensa sinua kohtaan ole minnekään kadonnut, on vain hetken "piilossa" ja äitisi kohdistaa huomionsa sellaiseen jota on ehkä kaivannut elämäänsä jo pidemmän aikaa.

Älä vetäyty omiin oloihisi, älä myöskään tuppaudu, äläkä ainakaan tee sitä virhettä että osoittaisit suoranaista mustasukkaisuutta miestä kohtaan.

Ennenpitkää tulet tutustumaan tähän uuteen tyyppiin ja voipi olla että sieltä paljastuu ihan hyvä tyyppi joka osaa suhtautua uuteen tilanteeseen huomioiden myös sinua riittävästi.

Meille miehille se "tunteiden" osoittaminen voi olla vähän vaikeaa, mutta olen varma siitä, että jos kaverilla on yhtään järkeä päässään, hän ymmärtää kohdella sinua hyvin, sillä hän tietää että tulet aina olemaan äidillesi nro uno ja hän pysyy porukassa jos osaa sopeutua tilanteeseen sen vaatimalla tavalla.

Uusioperheen elämä voi olla hyvin vaikeaa juuri mustasukkaisuuden ja hylätyksi tulemisen tunteiden seurauksena.

Anna ajan kulua ja muista, että äitisi rakastaa sinua :-)

Vierailija
10/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse aloitteita äitisi kanssa, menet seuraan ja teette jotain ihan tavallista ja autat kotitöissä joskus.

Vierailija
11/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa tilanteessa olleena miehenä, kehottaisin sinua antamaan hieman aikaa pariskunnalle.

Kun aikaa kuluu ja äitisi tottuu uuteen ihastukseensa, hän kyllä alkaa huomioimaan sinuakin enmmän.

Ei hänen rakkautensa sinua kohtaan ole minnekään kadonnut, on vain hetken "piilossa" ja äitisi kohdistaa huomionsa sellaiseen jota on ehkä kaivannut elämäänsä jo pidemmän aikaa.

Älä vetäyty omiin oloihisi, älä myöskään tuppaudu, äläkä ainakaan tee sitä virhettä että osoittaisit suoranaista mustasukkaisuutta miestä kohtaan.

Ennenpitkää tulet tutustumaan tähän uuteen tyyppiin ja voipi olla että sieltä paljastuu ihan hyvä tyyppi joka osaa suhtautua uuteen tilanteeseen huomioiden myös sinua riittävästi.

Meille miehille se "tunteiden" osoittaminen voi olla vähän vaikeaa, mutta olen varma siitä, että jos kaverilla on yhtään järkeä päässään, hän ymmärtää kohdella sinua hyvin, sillä hän tietää että tulet aina olemaan äidillesi nro uno ja hän pysyy porukassa jos osaa sopeutua tilanteeseen sen vaatimalla tavalla.

Uusioperheen elämä voi olla hyvin vaikeaa juuri mustasukkaisuuden ja hylätyksi tulemisen tunteiden seurauksena.

Anna ajan kulua ja muista, että äitisi rakastaa sinua :-)

Vaikea uskoa että tää tästä enää muuttuisi. Ei tää mikään perhe ole, äiti ja sen mies, sitten tulee minä yksin. Eikä ne asu edes yhdessä.

En ymmärrä miten voin olla numero yksi jos häntä ei ole koskaan kiinnostanut hoitaa mitään negatiivisia asioita elämässäni, vaan jättänyt mut itse hoitamaan haavojani omin neuvoin. Mieheen mä en halua lähentyä, mua ei kiinnosta, enkä nää mitään syytä miksi mua pitäisi kiinnostaa.

En enää jaksa roikkua äidissäni kiinni kuin pikku vauva, hän tekee erittäin selväksi sen, ettei mun seuraa kaivata, eikä mun elämä kiinnosta. Onhan hän jo useaan otteeseen viimeaikoina todennut häpeävänsä minua.

Vierailija
12/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse aloitteita äitisi kanssa, menet seuraan ja teette jotain ihan tavallista ja autat kotitöissä joskus.

Teen aloitteita, mut torjutaan ja mulle tiuskitaan. Jos mainitsen vaikka koulutöistä niin heti painostetaan tekemään paremmin koska mikään ei riitä, edes lukion yli 8.5 keskiarvo. Kotitöitä teen kuin normaali ihminen.

Vierailija
13/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta näyttää ettei hänen äiti tajua, on huumassa uudesta miehestä mikä saa käyttäytymään itsekkäästi.

Pystytkö ap kertomaan omalle isällesi tuosta miehestä ja tilanteesta?

Voisin toki, mutta isä on sen verran rikki yhä erosta, etten haluaisi kuormittaa.

Vierailija
14/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt lannistu, etsi joku kiva poikaystävä tai kumpi nyt onkin suuntautumisesi. Teini ikä on vaikeaa. Kuinkas isäsuhde sinulla menee?

Vierailija
15/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin äsken että Jumala heivaa uuden miehen elämästänne pois (en tarkoita mitään koronaa vaan johdattaisi muualle elämässä ja saisit pitää äitisi kuten oikein on) Sitä paitsi Raamattukaan ei kannusta eronnutta naista ottamaan uutta miestä.

t.uskovainen

Vierailija
16/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt lannistu, etsi joku kiva poikaystävä tai kumpi nyt onkin suuntautumisesi. Teini ikä on vaikeaa. Kuinkas isäsuhde sinulla menee?

Ei mua oikein kiinnosta seurustella, en mä kaipaa sellaista, oon onnellinen pelkkien kaverien kanssa. Isän kanssa juttelen joskus puhelimessa, ei me nyt niin läheisiä olla, mutta kyllä kuulumiset vaihdetaan ainakin kerran pari kuussa. Ja jutellaan maailman menosta. 

Vierailija
17/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se menee apinalaumassakin. Kun uusi johtaja ottaa vallan ja saa heimon naaraat itselleen nämä hylkäävät edellisen johtajan kanssa saamansa poikaset.

Vierailija
18/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin äsken että Jumala heivaa uuden miehen elämästänne pois (en tarkoita mitään koronaa vaan johdattaisi muualle elämässä ja saisit pitää äitisi kuten oikein on) Sitä paitsi Raamattukaan ei kannusta eronnutta naista ottamaan uutta miestä.

t.uskovainen

kiitoskiitos kun rukoilit juuri tyhjyyteen

Vierailija
19/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.uskovainen

Rukoilisit myös Koronan pois, kun uskovaiset on sitä eniten levittänyt.

Vierailija
20/27 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi pitää sinua varmaan vanhempana kuin olet, henkisesti, eikä ymmärrä, että vaikka olet fyysisesti aikuinen, henkisesti olet lapsi. Oisko sun mahdollista kuitenkin kertoa äidilles, että anna hali? Hakeutua syliin ja olla se pieni lapsi, joka joskus olit? Mulla on teini-ikäinen tytär ja uusi parisuhde, ja unohtuu helposti, että tytär on "aikuismaisuudesta" huolimatta se oma pieni lapsi. Yritän vaalia, että meillä ois yhteistä aikaa tyttären kanssa ja nukutaan joskus jopa samassa sängyssä kahdestaan. :)

Puhu rohkeasti sun äidille, vaikuttaa siltä, et hänellä ei ole aavistustakaan sun äidin kaipuusta.