Kainalon takaosassa joku outo pallukka, tosin olen lihonut paljon, voiko olla vaan läskiä?
Se on ilmestynyt parin kuukauden sisällä. Olen lihonut kuusi kiloa tänä aikana ja olen nyt 167cm/72kg
Kun tunnustelin rintani ja niiden ympäristön, niin oikean kainalon takaosassa tuntuu edestakaisin liikkuva "möntti" mikä ei ole kuitenkaan kipeä. Toisella puolen kainalossa tuntuu samantyyppinen möntti, mutta pienempi ja pehmeämpi. Sekään ei ole kipeä.
Eihän ole mitään vakavaa?
Kommentit (5)
Kokeile muutaman päivän päästä uudestaan ja jos se tuntuu yhtä selkeänä ja eriparisena suhteessa toiseen, ole yhteydessä terveydenhuoltoon.
Voi olla ihan jostain infektionpoikasesta ärtynyt imurauhanenkin, mutta myös esim. rintasyöpä voi tehdä patin kainaloon.
sehän selviää hyvin helposti, laihduta
Se on yhä sitä samaa läskiä, jota jo pari kuukautta sitten ihmettelit😉
Minäkin tuossa yksi päivä tuolissa löhötessäni ihmettelin että mikä minulla on sylissäni, mutta sitten huomasin että sehän onkin vain viime vuosina siihen vaivihkaa kasvanut kaljamahani joka lepäsi reisieni päällä.
Voi olla imusolmuke, rasvapatti tai jotain vakavampaa. Suosittelen käymään lääkärissä.