Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä teinejä terv. teini

Vierailija
01.04.2020 |

Juuri luin täältä, että jotkut ikäiseni huutavat kotona ja eivät suostu etäopiskelemaan.
Ovatko murroiän käytöshäiriöt jotenkin yleisiä? Itselläni ei ole ollut ikinä mitään ongelmia koulussa tai kotona. Onko vika kasvatuksessa vai ovat oikeasti jotkut noin tyhmiä? Ei ole tarkoitus provoilla, mutten oikein osaa paremmin asiaani esittää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös 17 v poika, joka pitää kaikkia teinejä tyhminä.

Ja itse asiassa, minä olin nuorena samanlainen.

Vierailija
2/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva, että sinulla on ollut helppo ja tasainen murrosikä, olet itseohjautuva ja todennäköisesti hyvä koulussa.

Toisilla osassa noista asioista on vaikeuksia, eikä se johdu pelkästään kasvatuksesta. Jos menet lukioon ja luet siellä psykologiaa, opit mm. kiintymyssuhteista. Niihin taas vaikuttaa mm. nämä suomalaiset sukupolvien yli ylittyvät sotatraumat sun muut suomalaiset ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisiäsi teinejä? Ikää sinulla 13 v. ... 19 v. ?

Vierailija
4/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös 17 v poika, joka pitää kaikkia teinejä tyhminä.

Ja itse asiassa, minä olin nuorena samanlainen.

Kiva, etten ole ainoa. Asia ei sinänsä haittaa, mutta tunnen itseni ulkopuoliseksi ikäisteni keskuudessa, pidän vanhempien ihmisten seurasta. Tyttöystävä olisi mukava, mutta ikäiseni tytöt eivät oikein ole kypsiä ja miksipä joku vanhempi minut haluaisi, noh ehkä asiat paranevat ajan kanssa. -ap

Vierailija
5/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kiva, että sinulla on ollut helppo ja tasainen murrosikä, olet itseohjautuva ja todennäköisesti hyvä koulussa.

Toisilla osassa noista asioista on vaikeuksia, eikä se johdu pelkästään kasvatuksesta. Jos menet lukioon ja luet siellä psykologiaa, opit mm. kiintymyssuhteista. Niihin taas vaikuttaa mm. nämä suomalaiset sukupolvien yli ylittyvät sotatraumat sun muut suomalaiset ongelmat.

Odotan mielenkiinnolla. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme